انواع سمعک زیمنس + ویژگی و تکنولوژی آنها

سمعک زیمنس ۱۳۰ سال نو آوری را در برند سیگنیا به ظهور رسانده است. بسیاری از ویژگی های زیمنس می تواند در بازگرداندن شنوایی و تسکین وزوز گوش نقش داشته باشد. سمعک های زیمنس شامل سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی و نامرئی است. سمعک های زیمنس انواع مختلفی دارند که شما می توانید در رنگ ها، رده ها و تکنولوژی های مختلف با توجه به میزان و نوع کم شنوایی خود با کمک ادیولوژیست یا شنوایی سنج متخصص سمعک خود را مناسب خود را انتخاب کنید. در این مقاله انواع مدل‌ها و قیمت سمعک زیمنس را قرار داده ایم.

سمعک زیمنس

معرفی انواع سمعک زیمنس

 سمعک زیمنس از دو ویژگی فوق العاده برخودار است: اولین ویژگی پایبندی شدید به تعهدات و تلاش صادقانه برای بهبود سطح شنوایی است، دومین ویژگی سمعک زیمنس استفاده از تکنولوژی روز دنیا که هر سال کیفیت محصول خودش را بالا می برد. اولین سمعک جیبی دنیا به نام فونوفور الفا توسط زیمنس وارد بازار شد. این برند طیف گسترده ایی از سمعک های جدید با قابلیت پوشش دهی با توجه به نیاز هر فرد ارائه کرده است. این شرکت در جهت ارائه پیشرفته ترین فناوری های مربوط به سمعک و شنوایی همواره نو آوری دارد. در ادامه قصد داریم انواع سمعک زیمنس را با جزئیات معرفی کنیم تا شما راحت تر بتوانید سمعک مناسب خود را انتخاب کنید.

برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید سمعک از مجموعه سمعک قلهک روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تصویر سمعک زیمنس

سمعک AX

سمعک AX زیمنس سری جدید سمعک هایی است که...

آشنایی سمعک های Binax

سمعک Binax

سمعک Binax، سمعک جدید شرکت آلمانی زیمنس (Simense) ...

EarWear

لوازم جانبی سمعک زیمنس

اگر شما هم به تازگی یکی از سمعک ...

مدل سمعک MOTION

این مدل از زیمنس از طراحی ساده ای برخوردار است که برای هر نوع مشکل شنوایی کاربرد دارد. با استفاده از امکانات پیشرفته ی سمعک زیمنس Motion این مدل به راحتی در طول روز، شنوایی خوبی را تجربه خواهید کرد. خوب است بدانید که سمعک Motion به شما این امکان را می دهد تا از هر لحظه از زندکی خود لذت ببرید. سمعک Motion با طراحی پیشرفته به راحتی در پشت گوش های شما پنهان می شود.

سمعک MOTION 13nx SIGNIA

سمعک ۱۳ motion زیمنس بر قرار کننده هارمونی بین صداهای محیط است و سبب بهترین درک شنیداری می شود. از ویژگی های این برند زیمنس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت شنوایی با کیفیت بالا در محیط های شلوغ و پر صدا
  • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث با دستگاه های دارای این فناوری
  • قابلیت درمان وزوز گوش با notch تراپی و با ۴ سیگنال موج دریا.
  • دارای گیرنده سیگنال telecoil
  • دارای در باتری استاندارد
  • مجهز به Ultra HD e2e برای درک بهینه مکالمات و شنیدین صدا به صورت طبیعی
  • قابلیت استفاده از فناوری نوین با لوازم جانبی

مدل سمعک ACE

یکی از کوچکترین مدل های زیمنس است که به منظور آزادی عمل بیشتر، تقریبا نامرئی در پشت گوش قرار می گیرد. اندازه کوچک آن قدرت باور نکردنی برای شنیدنی راحت و بی دردسر را ارایه می دهد. به کمک اپلیکیشن مخصوص خودش، تنظیمات سمعک به راحتی اعمال می شود.

مدل سمعک CELLION

این نوع مدل زیمنس تقریبا نامرئی، داری نسل جدیدی فناوری با طراحی هوشمند Oneshell ، با باتری های پر قدرت و با ظرفیت لیتیم-یون تنها با یک بار شارژ, تا دو روز می توانید از سمعک خود استفاده کنید. طراحی فوق العاده و هوشمندانه، این سمعک به محض خارج شدن از شارژر به طور اتوماتیک روشن شده و شروع به کار می کند.

مدل سمعک PURE

سمعک زیمنس pure ابتکاری جدید، ترکیبی از ظرافت و قدرت فناوری، کوچک، شیک و فوق العاده دقیق، مناسب برای افراد با کم شنوایی شدید، قابل شارژ، دارای میکروفون های جهت دار، قابلیت کنترل از راه دور، مقاوم در برابر رطوبت، عرق، گرد و غبار و دارای دوام بالا، قابلیت تنظیم صدا، دارای بلندگوی داخل گوشی، قابلیت اتصال بی سیم به لوازم جانبی مربوطه، درمان وزوز گوش با ۴ سیگنال موج دریا.

سمعک Pure 13 Signia

سمعک Pure 13 با بهترین قابلیت اتصال, همراه با امکان قرارگیری طولانی مدت بر روی گوش های شما, در حالی که جریان مستقیم صدا از تلفن هوشمند و تلویزیون به سمعک های شما هدایت می شود. توانایی کنترل کامل سمعک یکی از ویژگی های ممتاز این سمعک می باشد.

سمعک Pure 10 Signia

این مدل با ظاهر مناسب این ویژگی را دارد تا کاربر سمعکی داشته باشد که کاملا پنهان و ساده است. صدای شفاف همراه با جریان طبیعی، کنتزل کامل سمعک، و شنیدن صدای طبیعی را با این برند تجربه کنید.

سمعک Pure 312 nx Signia

زیمنس pure راه حلی برای شنیدن صدا در جهات مختلف است. قابل اتصال به تلویزیون و گوشی های هوشمند از طریق فناوری بی سیم، دارای اندازه ای کوچک برای قرار گیری پشت گوش، قابل کنترل از راه دور از طریق گوشی های هوشمند، بهره گیری از بیشترین میزان شنوایی با سمعک زیمنس pure، برای انواع کم شنوایی از ضعیف تا شدید ، قابلیت شنیدن موسیقی از طریق خود سمعک، قابلیت حذف نویز زمینه و تمرکز بر مکالمات، قابلیت استفاده از فناوری نوین با لوازم جانبی.

مدل سمعک CARAT

سمعکی کوچک، پیشرفته ترین فناوری BestSound Technology، امکان کنترل وزوز گوش و افزایش درک گفتار به صورت همزمان، امکان شارژ سمعک به منظور استفاده راحت و بی دردرسر، میکروفن جهت دار به منظور تمرکز بر گفتار، محفظه درب باتری این سمعک قابل جایگزینی با ورودی صوتی مستقیم است. نسخه ورودی صوتی مستقیم امکان اتصال به سیستم FM را دارد و صدا را مستقیما به گوش های شما می رساند. این گزینه برای محیط های پر سر و صدا مانند کلاسهای درس کارآمد است.

سمعک carat زیمنس

مدل سمعک INTUIS

این نوع از سمعک های زیمنس مجهز به فناوری اثبات شده در مدل های مختلف پشت گوشی و داخل گوشی است ایجاد صدای طبیعی برای گوش های کم شنوا، دارای رزولوشن ۱۲ کاناله برای صدای فرکانس بالا و پاکسازی صدا، دارای فناوری کاهش نویز، دارای طراحی بی نظیر، دارای پوشش نانو، استفاده از باتری استاندارد، محافظت در برابر غبار برای ایمنی و کیفیت بیشتر، خاصیت ضد آب در آب به عمق یک متر و به مدت ۳۰ دقیقه، دارای پوشش نرم برای ورود راحت به گوش، دارای میکروفون جهت دار، حذف صدای زمینه، حذف نویز باد، مجهز به گیرنده سیگنال telecoil.

سمعک زیمنس SILK NX

سمعک silk زیمنس مدل nx سمعکی نامرئی برای داشتن شنوایی طبیعی و بسیار دقیق است. ساخته شده از جنس سیلیکون نرم، مجهز به Ultra HD e2e برای درک بهینه مکالمات و شنیدین صدا به صورت طبیعی، دارای پوششی برای جای گذاری و خروج سریع، قابلیت استفاده از فناوری نوین با لوازم جانبی.

سمعک silk nx زیمنس

سمعک زیمنس SILK PX

این نوع از سمعک زیمنس مجهز به ویژگی های پیشرفته و به روز همراه با انعطاف پذیری برای استفاده راحت، دارای پوشش منعطف برای قرار گیری راحت در گوش، قابلیت اتصال بی سیم، درمان وزوز گوش با ۴ سیگنال موج دریا، دارای میکروفونی با قابلیت تمرکز بر صدای فرد رو به رو و کاهش نویز زمینه.

سمعک زیمنس INSIO PX

سمعک زیمنس insio سمعکی بسیار دقیق با میکروفون جهت دار است، دارای اندازه کوچک و در عین حال قدرت بالا دارای محافظ میکروفون قابل تعویض، قابلیت کنترل از راه دور، راحتی عبور هوا به داخل مجرای گوش، دارای گیره ای برای خروج آسان، دارای محافظ در برابر ترشحات گوش، تمرکز بر صدای فرد رو به رو و کاهش نویز زمینه، قابلیت اتصال بی سیم، درمان وزوز گوش با ۴ سیگنال موج دریا

سمعک زیمنس INSIO NX

سمعک زیمنس مدل insio سمعکی نامرئی برای داشتن شنوایی طبیعی است، قابلیت شنوایی با کیفیت بالادر محیط های شلوغ، مجهز به Ultra HD e2e برای درک بهینه مکالمات و شنیدین صدا به صورت طبیعی، دارای قابلیت استفاده از فناوری بی سیم و کنترل از راه دور در تمام مدل ها، قابلیت استفاده از فناوری نوین با لوازم جانبی..

مدل سمعک SIRION

این مدل از زیمنس راه حلی برای شنوایی بهتر در مدل های مختلف سمعک پشت گوشی ، قابلیت کنترل از راه دور با تلفن هوشمند، قابلیت اتصال بی سیم، قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه و تلویزیون برای وضوح صدا، دارای طراحی ارگونومیک برای سهولت استفاده، طراحی مطمئن برای طول عمر بالا، دارای پوشش نانو برای محافظت موثر در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار، دارای میکروفون جهت یاب خودکار برای بهبود درک گفتار به ویژه در محیط های پر سر و صدا، تنظیم شنوایی با توجه به وضعیت فرد، حذف نویز زمینه و ممانعت از سوت کشیدن، مجهز به گیرنده سیگنال telecoil، قابلیت استفاده از لوازم جانبی برای ارتقا ویژگی ها

سمعک زیمنس Orion2

سمعک orion 2 زیمنس، سمعکی هوشمند، دقیق و پر قدرت، قابلیت کنترل از راه دور، قابلیت اتصال بی سیم، قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه و تلویزیون برای وضوح صدا، دارای طراحی ارگونومیک برای سهولت استفاده، دارای میکروفون جهت یاب خودکار برای بهبود درک گفتار به ویژه در محیط های پر سر و صدا، کار کرد همزمان سمعک راست و چپ برای بهبود درک فضایی، حذف نویز زمینه و ممانعت از سوت کشیدن، درمان وزوز گوش و بهبود شنوایی، مجهز به گیرنده سیگنال telecoil، قابلیت استفاده از لوازم جانبی سمعک برای ارتقا ویژگی ها

قیمت سمعک زیمنس یا سیگنیا

قیمت سمعک های زیمنس از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان تا حداکثر ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان تومان است.

قیمت سمعک زیمنس که یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی سمعک است برای فناری premium در حدود ۲۳۰۰ دلار تا ۳۴۵۰ دلار برای مدل های مختلف متغیر است. اگر فناوری مورد استفاده در سمعک زیمنس انتخابی پیشرفته تر باشد مسلماً قیمت سمعک زیمنس بالاتر خواهد بود. صرف نظر از اندازه سمعک زیمنس، قیمت با توجه به ویژگی های آن تعیین می شود. سمعک های زیمنس از تکنولوژی های مختلفی برخورداراند و از سمعک های دیجیتالی پایه تا سمعک های فراهوشمند تقسیم بندی می گردند به طبع با توجه به تکنولوژی به کار رفته سمعک ها از قیمت پایین تا خیلی گران طبقه بندی شود.

تاریخچه برند زیمنس

زیمنس (Siemens) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هوشمندسازی و اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های حمل و نقل، سیستم‌های انرژی و سیستم‌های پزشکی است که دفتر مرکزی آن در برلین و مونیخ، آلمان واقع شده است.

برند زیمنس در سال ۱۸۴۷ توسط یک مهندس آلمانی به نام ورنر فن زیمنس تأسیس شد. ورنر فن زیمنس با برادر کوچک‌ترش، کارل فن زیمنس، شرکتی را برای توسعه تلگرافهای الکتریکی شروع کرد. این تکنولوژی جدید ارتباطات سریع‌تر و قابل اعتماد‌تری را در سراسر اروپا فراهم کرد.

در دهه‌های بعدی، زیمنس توانست با استفاده از تکنولوژی‌های الکتریکی و الکترونیکی جدید، در بسیاری از بازارهای جدیدی حضور پیدا کند. به طور مثال، در دهه ۱۸۸۰، شرکت اولین چراغ خیابان الکتریکی را در تهران، ایران نصب کرد. در دهه ۱۸۹۰، زیمنس اولین تراموای برقی را در برلین ساخت.

در طی قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم، زیمنس به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مهندسی جهان تبدیل شد. امروزه زیمنس در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت دارد و در بازارهای مختلفی از جمله تولید برق، ماشین‌آلات صنعتی، راه‌آهن، حمل و نقل عمومی، سیستم‌های اتوماسیون، و سیستم‌های پزشکی محصولات و خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین در سال ۲۰۲۰، زیمنس اعلام کرد که قصد دارد برای متناسب شدن با جهان دیجیتالی امروزی، شرکت را به دو بخش جداگانه تقسیم کند: زیمنس انرژی (Siemens Energy) و زیمنس آگفا گایسهایت (Siemens AG). این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از برترین برندهای صنعتی جهان شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *