سمعک چیست و قیمت انواع سمعک در سال 2024 چقدر است؟

سمعک وسیله ای الکترونیک است که با تقویت اصوات مختلف به افراد دارای کم شنوایی کمک می کند. قیمت خرید سمعک به عوامل متعددی نظیر برند، سطح تکنولوژی، قابلیت وایرلس، لوازم جانبی، سال ساخت و قابلیت شارژ آن بستگی دارد. در ادامه لیست قیمت سمعک های متنوع را قرار داده و به بررسی هرکدام از این مدل ها می پردازیم. متخصصین کلینیک تخصصی قلهک در تلاشند تا بهترین سمعک ها را با مناسب ترین قیمت ها به کاربران عزیز ارائه دهند.

فرم مشاوره خرید سمعک

مشاوره تلفنی تخصصی

    در این مقاله چه می خوانیم؟
      برای شروع تولید جدول مطالب ، یک هدر اضافه کنید

      سمعک چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند؟

      سمعک وسیله ای الکترونیکی است که اصوات را برای افراد دارای افت شنوایی تقویت می کند. علی رغم تنوع زیاد انواع، طرح ها و ویژگی های فنی، سمعک ها را می توان به عنوان دستگاه های الکترونیکی کوچک و پوشیدنی توصیف کرد که فرد را قادر می سازد صداها را بهتر بشنود و گفتار را واضح‌تر درک کند و توانایی ارتباطی خود را بهبود بخشد.

      به طور معمول افرادی که با افزایش سن دچار کاهش شنوایی می شوند و یا بر اثر صدمه و ضربه و یا حادثه با اختلالات شنوایی مواجه شده اند، و نوزادانی که با مشکل شنوایی متولد می شوند، از جمله افرادی هستند که می توانند با استفاده از این دستگاه های کمک شنوایی که از از سه قسمت میکروفون، تقویت کننده و رسیور تشکیل شده اند، صداهای اطراف را دریافت کنند.

      سمعک

      از کجا سمعک بخرم؟

      برای خرید سمعک باید به نمایندگی آن مراجعه کنید. خرید سمعک از نمایندگی مزیت‌هایی مانند اطمینان از کیفیت بالا و اصل بودن، گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد. سمعک قلهک یکی از نمایندگان برندهای معتبر سمعک است. در کلینیک قلهک با کمک متخصص شنوایی سنجی مشکل شنوایی شما تشخیص داده شده و سمعک مناسب به شما پیشنهاد می‌شود. پس از خرید سمعک نیز همواره خدمات پس از فروش به بیماران ارائه می‌شود تا کم‌ترین دغدغه را داشته باشند.

      نحوه عملکرد سمعک

      سمعک‌ها از اجزاء مختلفی تشکیل شده‌اند که در کنار هم باعث افزایش صدا و وضوح آن می‌شوند. سه جزء پایه سمعک شامل میکروفون، آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده و اسپیکر یا بلندگو هستند. نحوه عملکرد سمعک به این گونه است که صدا توسط میکروفون دریافت می‌شود و به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌شود. پس از آن، اگر سمعک دیجیتال باشد، چیپ کامپیوتری دارد که اطلاعات را از میکروفون دریافت و به‌صورت اتوماتیک آن‌ها را تقویت کرده و نویز را کاهش می‌دهد.

      آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده سیگنال‌های الکتریکی را از چیپ کامپیوتری دریافت می‌کند و قبل از انتقال به بلندگو قدرت آن‌ها را افزایش می‌دهد. هر چه آسیب به سلول‌های مویی حلزون گوش بیشتر باشد، شنوایی افت شدیدتری دارد و برای جبران آن تقویت صدا باید افزایش یابد. سیگنال‌های تقویت داده شده توسط بلندگو دریافت و دوباره به امواج صوتی تبدیل می‌شوند. در آخر صدای تقویت شده در گوش بیمار پخش می‌شود. باتری موجود در سمعک این پروسه را امکان‌پذیر می‌کند. این باتری‌ها یک‌بار مصرف یا شارژی هستند.

      جدیدترین تکنولوژی های سمعک

      جدیدترین سمعک ها تکنولوژی هایی دارند که شنوایی و درک گفتار را برای افراد کم‌شنوا راحت تر می کند. از جدیدترین تکنولوژی های سمعک می توان مواردی که در ویدئو زیر توسط سرکار خانم دکتر آرزو بیگدلی ادیولوژیست و شنوایی شناس متخصص در کلینیک شنوایی و سمعک قلهک توضیح داده می‌شود، اشاره کرد.

      کاربرد هوش مصنوعی در سمعک

      کاربرد هوش مصنوعی در حیطه سمعک همواره در حال رشد است. هر چقدر تولیدکنندگان بتوانند بهتر این تکنولوژی را در سمعک‌های خود پیاده‌سازی کنند، افراد صدا را با کیفیت بالاتری تجربه خواهند کرد. دو نوع از تکنولوژی‌های مهم هوش مصنوعی که در سمعک‌ها به کار می‌روند یادگیری ماشین و شبکه عصبی عمیق (DNN)  هستند.

      یادگیری ماشین در سمعک‌ها برای طبقه بندی صداها استفاده می‌شود. DNN در سمعک‌ها برای تقلید از عملکرد مغز انسان با هدف پاسخگویی به صداها همان گونه که مغز بدون هیچ گونه برنامه‌ریزی خاصی آن را انجام می‌دهد، است. در واقع DNN توانایی شنیداری و درک صداها در زمانی که کاربر دچار کم‌شنوایی نبوده است را شبیه سازی می‌کند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند با استفاده از سنسورهای اطلاعاتی مانند سنسورهایی که حرکت را تشخیص می‌دهد در مورد نحوه حرکت میکروفون‌های جهت‌دار و چگونگی تقویت صدا در چند ثانیه تصمیم‌گیری کند.

      سمعکهای جدید دارای قابلیت یادگیری هستند

      در واقع هوش مصنوعی سمعک‌‎ها را با یادگیری برای تطبیق و بهبود توانایی شنوایی در محیط‌های مختلف برای کمک به تشخیص و درک گفتار ارتقاء می‌دهد. قابلیت یادگیری در سمعک‌ها با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین که نوعی هوش مصنوعی است، انجام می‌گیرد. یادگیری ماشین از الگوریتم‌ها برای مرتب سازی اطلاعات با حجم زیاد استفاده می‌کند تا تصمیم‌گیری یا پیش بینی کند.

      زمانی که یادگیری ماشین در سمعک به کار می‌رود، اطلاعات را جمع‌آوری کرده و همواره در حال یادگیری از ارتباط کاربر با دستگاه (تنظیماتی که انجام می‌دهد) و ترجیحات او برای شنوایی در محیط‌های مختلف است. به این ترتیب به میلیون‌ها صدایی که فرد در طول شبانه روز می‌شوند، گوش می‌دهد و بر اساس آن، همزمان تنظیمات مطابق با محیط را اعمال می‌کند.

      بهترین برند سمعک کدام است؟

      در این مورد نمی‌توان یک برند را به عنوان بهترین برند سمعک معرفی کرد. با این حال برندهای بزرگ جهان، محصولاتی تولید می‌کنند که در دسته بهترین سمعک‌ ها قرار می‌گیرند. بهترین برندهای سمعک شامل سیگنیا یا زیمنس، اتیکن، استارکی، فوناک، ویدکس و ریساند هستند.

      لیست بهترین برندهای سمعک

      قیمت سمعک چقدر است؟

      سمعک ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص خود است. قیمت سمعک بر اساس موارد متنوعی نظیر برند، شکل ظاهری و تکنولوژی تقسیم بندی می شود که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم. 

      به طور خلاصه قیمت سمعک در سال 1402 به شرح زیر است:

      • قیمت سمعک با سطح تکنولوژی پایین: از 4,000,000 تومان تا 11,000,000 تومان
      • قیمت سمعک با سطح تکنولوژی متوسط: از 11,000,000 تومان تا 24,000,000 تومان
      • قیمت سمعک با سطح تکنولوژی خوب: از 24,000,000 تومان تا 45,000,000 تومان
      • قیمت سمعک با سطح تکنولوژی عالی: از 45,000,000 تومان تا 65,000,000 تومان

      چه عواملی در هزینه سمعک تأثیرگذار است؟

      هر کدام از انواع سمعک ها قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد. عواملی نظیر ظاهر، سطح تکنولوژی،برند، اندازه، لوازم جانبی و گارانتی از جمله مواردی هستند که در قیمت این سمعک ها تاثیر گذارند.

      قیمت سمعک به چه عواملی بستگی دارد؟

      ظاهر و سایز سمعک

      سمعک ها از نظر ظاهر و محل قرارگیری با یکدیگر متفاوت می باشند. سایز و محل قرارگیری سمعک ها در مدل های مختلف متفاوت می باشد و هر کدام از آنها متناسب برای میزان مشخصی از کم شنوایی می باشد. سمعک از نظر سایز و ظاهر به دسته های پشت گوشی استاندارد، ریک، داخل گوشی، نامرئی، عینکی و استخوانی تقسیم می شود.

      تکنولوژی و سطح پردازش

      سمعک ها با توجه به نوع تکنولوژی به کار رفته در آنها در ۴ نوع سمعک های آنالوگ، دیجیتال، هوشمند و هوشمند وایرلس تقسیم بندی می شوند. محصولات وایرلس و هوشمند قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دیگر دارند.

      گارانتی و خدمات پس از فروش

      از آنجایی که سمعک دستگاهی است که هزینه های قابل توجهی برای خرید و خدمات پس از فروش آن باید در نظر گرفت، بهتر است دارای گارانتی باشد. گاهی این ضمانت پس از فروش می تواند در بالاتر رفتن هزینه نیز اثرگذار باشد. البته باید این مژده رابه شما بدهیم که با خرید سمعک از مرکز شنوایی قلهک، هزینه ای در قبال گارانتی محصول از شما گرفته نخواهد شد.

      برند سمعک

      برندهای سمعک از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت می باشد. برندهای مادر و صاحب نام قیمت بالاتری نسبت به مارکهای جدید یا زیرمجموعه دارند.

      قیمت انواع سمعک براساس برند

      برند قیمت کشور
      زیمنس (سیگنیا) 8,000,000 تا 62,000,000 آلمان
      اتیکن 10,000,000 تا 54,000,000 دانمارک
      فوناک 8,000,000 تا 50,000,000 سوئیس
      ویدکس 11,000,000 تا 33,000,000 دانمارک
      ریساند 9,000,000 تا 58,000,000 دانمارک
      استارکی 20,000,000 تا 68,000,000 دانمارک
      بلتون 6,000,000 تا 46,000,000 دانمارک
      برنافون 7,000,000 تا 36,000,000 سوئیس
      یونیترون 6,000,000 تا 45,000,000 کانادا
      رکستون 6,000,000 تا 39,000,000 آلمان
      سونیک 7,000,000 تا 27,000,000 دانمارک
      فیلیپس 8,000,000 تا 35,000,000 دانمارک
      ای ام (A&M) 6,000,000 تا 23,000,000

      برندهای زیادی در زمینه تولید سمعک فعالیت دارند. تعداد معتبرترین مارکها بیش از 20 عدد است و ین موضوع کاررن ر در انتخاب سمعک سردرگم می کند. کاربر باید سمعک خود را از برندی انتخاب کند که علاوه بر توصیه ادیولوژیست دارای تکنولوژی روز و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای باشد. در ادامه در مورد قیمت انواع برندهای سمعک صحبت می کنیم.

      قیمت سمعک

       

      قیمت سمعک اتیکن

      اتیکن یکی از شرکت‌های برجسته و قدیمی در زمینه تولید سمعک است. این شرکت با مقر در دانمارک، بخشی از هولدینگ ویلیام دمنت می‌باشد. کمپانی سمعک اتیکن از با سابقه ترین کمپانی های موجود در زمینه ی تولید سمعک می باشد که در سال 1904 در دانمارک تاسیس شد. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از ویژگی های سمعک های این برند است که می تواند به بهبود و ارتقای سطح شنوایی کودکان و بزرگسالان کمک نماید.

      خرید سمعک

      تولیدات اتیکن بر اساس میزان پیچیدگی و تکنولوژی به سه دسته تقسیم می‌شوند: اساسی یا Essential، پیشرفته یا Advanced و برتر یا Premium.

      • دسته‌بندی Essential شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی اولیه و ساده است که برای نیازهای
        شنوایی اساسی مناسب هستند.
      • دسته‌بندی Advanced شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی بیشتری است که از قابلیت‌های پیشرفته‌تری برخوردارند.
      • و در نهایت، دسته‌بندی Premium شامل سمعک‌هایی با بالاترین تکنولوژی و ویژگی‌های ممتاز است.

      قیمت سمعک‌های اتیکن به نوع مدل و تکنولوژی‌ای که در آن استفاده شده باز هم تغییر می‌کند. به طور کلی، قیمت سمعک‌های اتیکن در بازار ایران از حدود 10,000,000 تومان تا حدود 54,000,000 تومان متغیر است.

      قیمت سمعک ریساند

      ریساند یکی دیگر از شرکت‌های معروف تولیدکننده سمعک است که در سال 1943 در کشور دانمارک تاسیس شد. اکنون، این شرکت زیر مجموعه‌ای از گروه GN است، که به همین دلیل سمعک‌های برندهای دیگری مانند بلتون و اینترتون نیز زیر نظر این گروه قرار دارند. این کمپانی توانست در زمینه تولید سمعک های ضدآب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا موفقیت های بی شماری کسب کند و در بیش از 80 کشور دنیا نمایندگی فعال داشته باشد.

      خرید سمعک

      سمعک ریساند محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های متفاوت و در سطوح مختلفی تولید می‌کند. این سطوح شامل محصولات ساده تا پیشرفته و حتی برتر هستند، که هر یک برای نیازهای شنوایی مختلف مناسب‌تر هستند.

      با توجه به سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی مورد استفاده در سمعک، قیمت سمعک‌های ریساند در بازار ایران معمولا بین 9,000,000 تومان تا 54,000,000 تومان متغیر است. البته توصیه می‌شود که قبل از خرید، با چند فروشنده مختلف مشورت کنید تا از به دست آوردن بهترین قیمت و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید.

      قیمت سمعک ویدکس

      ویدکس، برند دیگری از سمعک‌ها است که در سال 1956 توسط خانواده‌های توفهلم و وسترمن در دانمارک تاسیس شد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای صدای سمعک‌های خود شناخته شده است. فعالیت کمپانی Widex در زمینه تولید سمعک به بیش از نیم قرن می رسد. توجه کمپانی سمعک ویدکس به کیفیت محصولات و تمرکز بر خدمات پس از فروش آن توانست سبب محبوبیت این کمپانی گردد.

      خرید سمعک

      ویدکس محصولات خود را به چهار سطح تکنولوژیکی تقسیم می‌کند: Basic، Value، Mid و High End.

      • سطح Basic شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی اولیه و ساده است.
      • سطح Value سمعک‌هایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر از Basic و قیمت مناسب را شامل می‌شود.
      • سطح Mid شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی بیشتری نسبت به Value و کیفیت صدای بهتری است.
      • سطح High End شامل سمعک‌هایی با بالاترین تکنولوژی و کیفیت عالی صدا است.

      با توجه به سطح تکنولوژی سمعک، قیمت سمعک‌های ویدکس در بازار ایران بین 11,000,000 تومان تا 33,000,000 تومان متغیر است.

      قیمت سمعک زیمنس

      زیمنس، برند مشهوری در زمینه سمعک است که بعد از سال‌ها نوآوری، در سال 2015 به گروه سیوانتوس واگذار شد. در ژانویه 2016، این گروه برند سمعک جدیدی با نام سیگنیا را به بازار معرفی کرد، که جایگزین سمعک‌های زیمنس شد. این کمپانی و برند آلمانی بیش از 130 سال سابقه در زمینه تولید سمعکهای شنوایی دارد. کمپانی سمعک زیمنس در سال 1878 با توسعه ی رسیور تلفنی اولین سمعک توسط فردی به نام SiemensWernerVon اختراع شد و اولین خط تولید این سمعک ها در سال 1913 آغاز شد.

      سیوانتوس، که هم‌اکنون مالک برند سیگنیا (سابقاً زیمنس) است، علاوه بر این برند، مالکیت برندهای دیگری مانند رکستون، A&M و ادیوسرویس را نیز دارد.

      خرید سمعک

      سمعک‌های سیگنیا در چهار سطح تکنولوژی عرضه می‌شوند: Basic، Essential، Advanced و High End.

      • سطح Basic شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی ابتدایی و ساده است.
      • سطح Essential شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر از Basic است.
      • سطح Advanced شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی بیشتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تر است.
      • سطح High End شامل سمعک‌هایی با بالاترین تکنولوژی و ویژگی‌های ممتاز است.

      قیمت سمعک‌های سیگنیا (زیمنس) بسته به سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی، در بازار ایران بین 8,000,000 تومان تا 62,000,000 تومان متغیر است.

      قیمت سمعک فوناک

      فوناک، برند معروفی در صنعت سمعک است که در سال 1947 در سوئیس تاسیس شده است. این شرکت به همراه یونیترون و هانساتون متعلق به هولدینگ سونوا می‌باشند. آغاز کار این کمپانی با هدف کمک به شنوایی افراد مختلف صورت گرفت و امروز در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی دارد. کمپانی سمعک فوناک با شعار Life is on (زندگی جاریست) توانست سبک زندگی بسیاری از افراد کم شنوا را تغییر دهد.

      خرید سمعک

      فوناک به ویژه برای تولید تجهیزات شنوایی برای کودکان کم شنوا، بخصوص تکنولوژی اِف اِم (FM)، در دنیا شناخته شده است. این شرکت تولیدکننده بزرگ، محصولات خود را بر اساس تکنولوژی به چهار سطح Advanced، Standard، Essential و Premium طبقه‌بندی می‌کند.

      • سطح Essential شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی ابتدایی و ساده است.
      • سطح Standard سمعک‌هایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر از Essential را شامل می‌شود.
      • سطح Advanced شامل سمعک‌هایی با تکنولوژی بیشتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تر است.
      • سطح Premium شامل سمعک‌هایی با بالاترین تکنولوژی و ویژگی‌های ممتاز است.

      قیمت سمعک‌های فوناک بسته به سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی، در بازار ایران بین 8,000,000 تومان تا 50,000,000 تومان متغیر است.

      قیمت سمعک برنافون

      برنافون، کمپانی سوئیسی معروف در صنعت سمعک، در سال 1946 در شهر برن، پایتخت سوئیس، تاسیس شد. این کمپانی تا به امروز بیش از نیم قرن است که توانسته با تولید سمعکهای گوش به افراد زیادی کمک نماید تا به راحتی صداها را بشنوند. این کمپانی توانست اولین نسل سمعک های قابل برنامه ریزی دیجیتال فول هوشمند را تولید کند.

      خرید سمعک

      نام برنافون از ترکیب دو کلمه “برن” (پایتخت سوئیس) و “فون” (که به معنی صدا است) به وجود آمده است، پس در اصل معنی “صدای برن” را می‌دهد. این شرکت مانند اتیکن، متعلق به هولدینگ دانمارکی ویلیام دمنت است.

      یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سمعک برنافون، پردازش صدا به صورت ChannelFree است که می‌تواند باعث بهبود کیفیت صدا برای کاربران با اختلالات شنوایی مختلف شود.

      قیمت سمعک‌های برنافن بسته به سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی، معمولاً از 7,000,000 تومان تا 36,000,000 است. با این حال، برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و بروز، توصیه می‌شود با فروشندگان مختلف مشورت کنید. همچنین، ممکن است قیمت‌ها با توجه به نوع خدمات پس از فروش یا ضمانت‌نامه متفاوت باشد.

      قیمت سمعک سونیک

      سونیک، شرکتی است که در سال 1991 در آمریکا تاسیس شد. این کمپانی در حال حاضر متعلق به هولدینگ دانمارکی ویلیام دمنت است. سونیک در تولید سمعک‌هایش از چهار اصل اساسی پیروی می‌کند که به آن‌ها “4S” می‌گویند:

      • صدای طبیعی: سونیک تلاش می‌کند تا کیفیت صدایی را ارائه دهد که بیشترین شباهت را به صدای طبیعی داشته باشد.
      • درک گفتار در نویز: این شرکت تلاش می‌کند تا سمعک‌هایی را طراحی کند که کمک کنند
        کاربران بتوانند صداها را در محیط‌های پر سروصدا به خوبی درک کنند.
      • سادگی در همه چیز: سونیک به تولید سمعک‌هایی می‌پردازد که ساده، کاربردی و آسان برای استفاده باشند.
        طراحی: سونیک بر این باور است که طراحی یک جزء اساسی در کیفیت و کارایی سمعک است.

      قیمت سمعک‌ سونیک بسته به سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی، در بازار ایران بین 7,000,000 تومان تا 32,000,000 تومان متغیر است.

      قیمت انواع سمعک یونیترون

      یونیترون یک شرکت کانادایی است که در سال 1964 تاسیس شد. این کمپانی در حال حاضر متعلق به هولدینگ سوییسی سونوا است. یونیترون از نظر تکنولوژی محصولاتش را به چهار سطح طبقه‌بندی می‌کند:

      • Basic: این سطح اغلب شامل سمعک‌هایی با ویژگی‌های ابتدایی و پایه‌ای است.
      • Mid-range: این سمعک‌ها معمولاً ترکیبی از ویژگی‌های پایه‌ای و پیشرفته دارند.
      • Advanced: این سطح شامل سمعک‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته و قابل تنظیم است.
      • Premium: این سطح شامل سمعک‌هایی با بهترین کیفیت صدا، تنظیمات پیچیده و قابلیت‌های اضافی مانند اتصال بی‌سیم است.

      قیمت سمعک‌ یونیترون بسته به مدل، سال تولید، نوع پردازشگر و سطح تکنولوژی می‌تواند متغیر باشد. با این حال، قیمت ابتدایی این سمعک‌ها در ایران حدوداً 6,500,000 تومان تا 45,000,000 است. توجه داشته باشید که این قیمت ممکن است بسته به نوع خدمات پس از فروش، ضمانت‌نامه و فروشنده متفاوت باشد.

      قیمت سمعک اینترتون

      کمپانی سمعک اینترتون آلمان در سال 1962 تاسیس شد و توانست انقلابی برای کمک به مشکلات شنوایی ایجاد کند چرا که رضایت بیماران را در اولویت خود قرار داد و توانست سمعک هایی را به بازار عرضه دارد که کمتر در معرض دید باشد.

      قیمت سمعک اینترتون از حدود 7,000,000 تا 32,000,000 تومان متفاوت است.

      قیمت سمعک استارکی

      این کمپانی امریکایی فعالیت خود را از سال 1971 آغاز کرد و روز به روز رشدکرد و با هدف کمک به افراد کم شنوا، توانست رضایت افراد زیادی را به خودجلب کند .کمپانی سمعک استارکی اولین تولید کننده  سمعک مخفی یا نامرئی، دیجیتال و سمعکهای قابل برنامه ریزی می باشد.

      قیمت سمعک استارکی از حدود 20,000,000 تا 68,000,000 تومان متفاوت است.

      قیمت سمعک بلتون

      بلتون (Beltone) یک شرکت دانمارکی تولید‌کننده تخصصی سمعک است. این شرکت انواع مختلفی از سمعک‌ها را تولید می‌کند که شامل دیجیتال، نامرئی، داخل گوشی، پشت گوشی و … می‌شوند. همچنین اپلیکیشن اختصاصی خود را برای تنظیم کردن و تطبیق دادن سمعک با گوشی از راه دور ارائه داده است. خط تولید گسترده بلتون محصولاتی را تولید می‌کند که برای تمام سطوح کم‌شنوایی مناسب باشند. قیمت‌ سمعک بلتون بسته به سبک، مدل و سطح تکنولوژی متفاوت است. با این وجود، قیمت‌ سمعک‌های این برند از 6,000,000 تا 46,000,000 متغیر است.

      قیمت سمعک فیلیپس

      فیلیپس (Philips) یک شرکت معروف در زمینه تجهیزات سلامتی است که در زمینه سمعک نیز محصولات گوناگونی را ارائه کرده است. فیلیپس آخرین سری محصولات خود به نام HearLink را مطابق با نیازهای متفاوت افراد کم‌شنوا تولید کرده است که به سیستم‌های اندروید و IOS متصل می‌شوند. بازه قیمت سمعک فیلیپس بین 8,000,000 تا 35,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک رکستون

      سمعک‌های رکستون (Rexton) با بالاترین استانداردها آزمایش می‌شوند که بهترین کیفیت سمعک‌ را ارائه دهند. رکستون نیز اپلیکیشن اختصاصی خود را دارد که کنترل سمعک از طریق آیفون و اندروید را امکان‌پذیر می‌کند. این کمپانی در حال حاضر سه سری محصول اصلی دارد که نیازهای شنوایی متفاوت را پشتیبانی می‌کنند. بازه قیمت سمعک رکستون بین 6,000,000 تا 39,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک هانساتون

      شرکت هانساتون (Hansaton) از سال 1957 با شرکای خود در زمینه کم‌شنوایی مشغول به فعالیت است. اکثر سمعک‌های هانساتون تا 4 سطح قدرت دارند. بسته به سطح و پیچیدگی، قیمت هر مدل سمعک هانساتون نیز متفاوت خواهد بود. مدل‌های با تکنولوژی پیشرفته این برند برای جلسه‌های کاری و همچنین مکالمات گروهی در مکان‌های پر سر و صدا که احتیاج به آنالیز صدا دقیق‌تری دارند، مناسب است. برند هانستون سمعک شارژی و سمعک‌های وایرلس قابل اتصال به گوشی هوشمند را نیز تولید می‌کند. بازه قیمت سمعک هانساتون بین 5,000,000 تا 33,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک ادیوسرویس

      (ادیوسرویس Audio Service) کمپانی آلمانی است که بیش از 40 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. سمعک‌های این کمپانی با یک چیپ بسیار خاص کار می‌کنند که صرفه‌جویی در انرژی کارکرد بلوتوث را با دیگر مزایای شنوایی ترکیب می‌کند. این سمعک‌ها مستقیماً به گوشی هوشمند شما متصل می‌شوند و همچنین قابلیت پخش مستقیم صدا را دارند. بازه قیمت سمعک ادیوسرویس بین 6,000,000 تا 34,000,000 تومان است.

      جدول قیمت انواع سمعک بر اساس ظاهر و تکنولوژی

      سمعک ها از نظر ظاهر و تکنولوژی انواع متنوعی دارند. در جدول زیر قیمت انواع سمعک ها بر اساس مدل و اینکه هر مدل برای چه گروه سنی مناسب است را مشخص کرده ایم.

      مدل سمعک قیمت مناسب برای
      پشت گوشی 7,000,000 تا 46,000,000 کودکان و بزرگسالان
      داخل گوشی 10,000,000 تا 43000,000 بزرگسالان
      نامرئی 9,000,000 تا 43,000,000 بزرگسالان
      Ric 9000,000 تا 49,000,000 کودکان و بزرگسالان
      سوپرپاور 9,000,000 تا 48,000,000 کودکان و بزرگسالان
      ویژه کودکان 11,000,000 تا 47,000,000 کودکان
      ویژه وزوزگوش 7,000,000 تا 39,000,000 بزرگسالان
      آنالوگ 4,000,000 تا 11,000,000 بزرگسالان
      دیجیتال 14,000,000 تا 45,000,000 کودکان و بزرگسالان
      هوشمند 12,000,000 تا 48,000,000 کودکان و بزرگسالان
      وایرلس 10,000,000 تا 49,000,000 کودکان و بزرگسالان
      شارژی 12,000,000 تا 65,000,000 بزرگسالان
      جیبی 3,000,000 تا 7,000,000

      قیمت انواع سمعک بر اساس شکل ظاهری

      انواع مختلفی از سمعک وجود دارد. نوع مناسب برای شما تا حدی به کم شنوایی شما بستگی دارد، اما چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. به عنوان مثال، برای برخی از افراد مهم نیست که دیگران از کم شنوایی آنها مطلع شوند. برخی دیگر یک اتصال محتاطانه تر را ترجیح می دهند تا کمتر کسی متوجه آن شود. این یک انتخاب شخصی است اما لطفا در انتخاب نوع سمعک،شنیدن بهتر را در اولویت خود قرار دهید. مهمترین و پرکاربردترین انواع سمعک ها از نظر ظاهر عبارتند از:

      سمعک پشت گوشی (BTE)

      سمعک پشت گوشی دارای دو قسمت است: قسمت اصلی پشت گوش شما قرار می گیرد که توسط یک لوله نازک و شفاف به یک قالب مخصوص متصل می شود که داخل کانال گوش شما قرار می گیرد. برخی از قالب ها به صورت اختصاصی از روی شکل مجرای گوش کاربر ساخته می شوند. اما در بسیاری از موارد از قالب های کوچک آماده استفاده می شود.

      سمعک های رسیور دار

      سمعک ric مانند مدل های پشت گوشی اما کوچکتر است. یک سیم تقریبا نامرئی سمعک را به یک گیرنده (بلندگوی کوچک) که در کانال گوش شما قرار دارد متصل می کند.

      سمعک های داخل گوشی (ITE/ITC)

      سمعک داخل گوشی کاملاً در داخل گوش خارجی (ITE) یا فقط در داخل کانال گوش (ITC) قرار می گیرد.

      سمعک داخل کانال نامرئی (CIC/iic)

      سمعک نامرئی به عمق کانال گوش می رود و آن را تقریباً یا کاملاً نامرئی می کند. این محتاطانه ترین نوع سمعک است اما چنین سمعک های کوچکی ممکن است برای شما محدودیت های شنوایی داشته باشند. باید بدانید که قیمت انواع سمعک با توجه به مواردی مانند میزان شنوایی، سبک زندگی، سلیقه افراد و بودجه، متفاوت است. اما مهم‌ ترین نکته‌ای که هنگام خرید سمعک گوش و پیش از مراجعه به سمعک فروشی یا خرید اینترنتی سمعک باید توجه کنید، تکنولوژی به کار رفته در سمعک است. تکنولوژی به کار رفته در سمعک هر چقدر پیشرفته تر باشد، راحتی بیشتری را برای افراد به همراه دارد اما باعث می‌شود تا قیمت سمعک نیز بالاتر رود.

      سمعک open چیست؟

      سمعک open یکی از مدلهای این محصولات است که لوله بسیار باریکی دارد و قسمت قالب آن که داخل مجرای گوش قرار می گیرد مسدود نیست. این لوله به سمعک که پشت گوش قرار می‌گیرد متصل می‌شود. سمعک open یا قالب باز از سمعک‌های پشت گوشی متداول نامرئی‌تر است و دید کمتری دارد. این نوع سمعک‌ها برای کم‌شنوایی فرکانس بالا مناسب هستند. همچنین به دلیل این که این محصول مجرای گوش را نمی‌بندد کابر زمانی که در حال صحبت کردن است احساس پیچیدن صدای خود در گوشش و یا گرفتگی ندارد.

      قیمت انواع سمعک بر اساس تکنولوژی

      تکنولوژی به کار رفته در سمعک را می‌توان مهم‌ترین پارامتر تأثیرگذار در قیمت دانست. هر چه میزان تکنولوژی استفاده شده در سمعک بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. باید بدانید که تکنولوژی سمعک را می‌توان به سه سطح پایه، متوسط و ممتاز تقسیم بندی کرد. قیمت انواع سمعک ممتاز را باید بیشتر از متوسط و پایه دانست اما کیفیت بالاتر آن باعث شده تا بسیاری علاقه به استفاده از این نوع سمعک داشته باشند.

      قیمت سمعک بر اساس تکنولوژی

      قیمت سمعک آنالوگ

      سمعک آنالوگ در بین انواع دیگر سمعک پایین‌ترین قیمت را دارد. این سمعک برای هر فردی با توجه به نوع کم‌شنوایی و درجه آن ساخته می‌شود. این سمعک‌ها از تکنولوژی سمعک‌های امروزی مانند سمعک دیجیتال بهره‌مند نیست. به این معنی که ممکن است کیفیت صدایی که سمعک آنالوگ تولید می‌کند، پایین‌تر از سمعک‌های دیگر باشد زیرا تمامی صدا‌ها را به یک اندازه تقویت می‌کند و نویزها را ممکن است از صدای اصلی تفکیک نکند. همچنین محدودیت‌هایی در تنظیمات آن وجود دارد که باعث قیمت پایین آن می‌شود. امکانات کم نیز از دلایل دیگر پایین بودن قیمت سمعک آنالوگ است. قیمت سمعک آنالوگ تقریباً بین 4,000,000 تا 11,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک دیجیتال

      در حال حاضر اکثر سمعک‌ها دیجیتال هستند. سمعک‌های دیجیتال دارای چیپ کامپیوتری هستند که توانایی آنالیز محیط برای شناسایی صداهای گفتاری و صداهای دیگر را دارند. فرد با استفاده از این نوع سمعک می‌تواند صداهای پیچیده با پشت‌زمینه نویزدار را راحت‌تر بشنود. قیمت سمعک دیجیتال با توجه به نوع آن و تکنولوژی‌های به کار رفته، می‌تواند متفاوت باشد. اما بازه قیمتی یک سمعک دیجیتال معمولی را تقریباً بین 14,000,000 تا 45,000,000 تومان می‌توان درنظر گرفت.

      قیمت سمعک هوشمند

      سمعک هوشمند به دلیل داشتن عملکرد اتوماتیک محبوب‌ترین و کارامدترین گزینه درمانی برای هر نوع کم‌شنوایی است. سمعک هوشمند از از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای فراهم کردن تجربه شنوایی مطابق با نیازهای شخصی هر بیمار استفاده می‌کند. الگوریتم‌های این دستگاه می‌توانند صداهای مورد نظر را بدون تأخیر تقویت کنند که باعث می‌شود فرد بتواند با محیط ارتباط طبیعی برقرار کند. قیمت سمعک هوشمند بین 12,000,000 تا 48,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک وایرلس

      سمعک وایرلس (Wireless) یا بلوتوثی از طریق ارتباط با دستگاه‌هایی که تکنولوژی بلوتوث را داشته باشند، توانایی شنیدن فرد را بهبود می‌بخشند. سمعک بلوتوثی می‌تواند به گوشی همراه، تبلت، تلویزیون و سایر تجهیزات صوتی متصل ‌شود تا فرد بتواند صدا را از طریق آن دریافت و با برخی برنامه‌ها کنترل کند. قیمت سمعک وایرلس حدوداً بین 10,000,000 تا 49,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک شارژی

      سمعک شارژی دارای باتری داخلی هستند که نیازی به خرید و تعویض منظم باتری ندارند. بیمار می‌تواند هر شب سمعک خود را مانند گوشی‌های هوشمند شارژ کند تا در طول روز بتواند از آن استفاده کند. با این که اکثر سمعک‌ها دارای باتری یک‌بار مصرف هستند، محبوبیت این نوع سمعک‌ها در حال افزایش است. قیمت سمعک شارژی بین 12,000,000 تا 65,000,000 تومان است.

      قیمت سمعک ضدآب

      اکثر سمعک‌های موجود در بازار مقاوم در برابر آب هستند و کاملاً ضد آب نیستند. به این  معنی که می‌تواند در رطوبت را تحمل کنند اما نباید در آب غوطه‌ور شوند. با استفاده از این سمعک‌ها فرد می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی که ممکن است باعث تعریق شوند بدون دغدغه بپردازد و یا نگران آب و هوای مرطوب یا برف و باران نباشند. قیمت سمعک ضدآب بسته به برند و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن متغیر است. بازه قیمت سمعک ضد آب از 9،000،000 تا 55،000،000 تومان است.

      سمعک پیشرفته

      سمعک‌های پیشرفته با استفاده از فناوری‌های نوین، کار تقویت صدا و کاهش نویز را به خوبی انجام می‌دهند. همین امر باعث شده تا تجربه شنوایی مناسب‌تری داشته باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های سمعک ممتاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

      • تشخیص گفتار و افزایش شفافیت و وضوح آن
      • تنظیم خودکار صدای محیط
      • جهت گیری مکانی 360 درجه
      • سازگار با برنامه‌های مولتی مدیا (مانند تلویزیون و تلفن همراه)
      • اتصال بی‌سیم به منابع صدا
      • شنوایی جهت دار
      • وجود برنامه‌های شنیداری متعدد

      این نوع سمعک‌ها با قابلیت شنوایی 360 درجه که در اختیار کاربر قرار می‌دهند باعث می‌ شوند تا او درک بهتری از محیط پیرامون خود داشته باشد.

      سمعک معمولی

      سمعک‌های متوسط از تکنولوژی مناسبی بهره می‌برند. برای خرید سمعک متوسط باید بدانید که این نوع از محصولات نسبت به مدلهای پیشرفته ویژگی‌های کمتری دارد. اما همچنان می‌تواند صداها را بهبود بخشید و نویزهای آزاردهنده را کاهش دهد. همان‌طور که گفتیم قیمت انواع سمعک پایه مناسب و مقرون به صرفه است. می‌توان این نوع سمعک را برای افرادی که زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند، مناسب دانست.

      برای خرید آنلاین سمعک متوسط یا خرید آن به صورت حضوری، باید در خصوص ویژگی‌های آن
      نیز اطلاعاتی داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های سمعک متوسط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

      • تشخیص گفتار و افزایش شفافیت و وضوح آن
      • کاهش نویز
      • شنوایی جهت دار
      • وضوح مکالمات
      • اتصال با رابط به منابع صدا
      • شنوایی جهت دار
      • وجود برنامه‌های شنیداری متعدد

      سمعک پایه

      سمعک‌های پایه از تکنولوژی‌های ضعیف‌تری در آن‌ها استفاده شده است. با استفاده از این سمعک‌ها در محیط‌های آرام ‌تر می‌توان صدای افراد را به خوبی شنید. باید بگوییم که سمعک پایه را باید به عنوان سمعکی با قیمت مناسب معرفی کرد.

      البته فراموش نکنید که سمعک پایه برای افرادی که بیشتر زمان خود را در خانه یا محیط‌های آرام سپری می‌کنند بسیار مناسب است. اما افرادی که تحرک بیشتری دارند و زمان بیشتری را خارج از خانه می‌گذرانند، بهتر است به فکر خرید سمعک‌های دیگر باشند.

      قیمت باتری سمعک چقدر است؟

      با توجه به این که باتری سمعک انواع مختلف دارد، قیمت آن نیز متفاوت است. این باتری‌ها در سایزها و قدرت‌های مختلف موجود هستند (5، 10، 13، 312 و 675) که با توجه به نوع سمعک خود باید اقدام به خرید آن کنید. همچنین برندهای مختلف باتری‌ها ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند. تعداد باتری در هر بسته نیز در قیمت آن تفاوت ایجاد می‌کند. قیمت هر بسته باتری تقریباً بین 30 تا 100 هزار تومان است.

      مراحل خرید سمعک

      برای خرید سمعک باید مراحلی را طی کرد. مهمترین نکته این است که سمعک را فقط از مرکز شنوایی شناسی تهیه کنید. برای خرید سمعک  باید مراحلی نظیر معاینه گوش، شنوایی سنجی، مشاوره، قالبگیری از گوش و انتخاب و تنظیم دستگاه شنوایی مناسب توسط ادیولوژیست مجرب انجام شود. در ادامه به اهمیت هر یک از این موارد می پردازیم.

      مراحل انتخاب سمعک

      معاینه گوش

      مراحل انتخاب سمعک

      شنوایی سنجی

      مراحل انتخاب سمعک

      قالبگیری از گوش

      انتخاب و تنظیم سمعک

      معاینه گوش

      پس از اولین مراجعه کاربر به کلینیک، ادیولوژیست با پرسش هایی تاریخچه کاملی از وضعیت شنوایی و گوش و سابقه استفاده از خدمات توانبخشی دریافت خواهد کرد. سپس با استفاده از اتوسکوپی وضعیت مجرا و پرده گوش کاربر را مورد بررسی قرار می دهد. برای ادامه روند تجویز سمعک، مجرای گوش باید عاری از جرم (سرومن) و عفونت باشد. نکته مهم در این مرحله این است که درصورتیکه سابقه جراحی گوش داشته اید باید حتما به ادیولوژیست اطلاع دهید.

      شنوایی سنجی دقیق

      معیار اصلی انتخاب سمعک، وضعیت شنوایی کاربر است. شنوایی سنجی توسط ادیولوژیست بصورت دقیق و اصولی انجام می گردد. مرسوم ترین تست هایی که در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرد شامل ادیومتری، تمپانومتری و رفلکس آکوستیک است. در صورتیکه کاربر دارای وزوز گوش باشد، ارزیابی دقیق تینیتوس نیز انجام می شود. با توجه به اینکه نوزادان امکان انجام تست ادیومتری تون خالص را ندارند، برای بررسی شنوایی آنها باید از آزمایش ABR و OAE و ASSR استفاده گردد.

      قالبگیری از گوش

      پس از ارزیابی شنوایی نوبت به قالبگیری گوش می رسد. قالبگیری توسط شنوایی شناس و با استفاده از خمیر مخصوص انجام می شود. روند قالبگیری و کیفیت قالب به دست آمده بسیار مهم است. زیرا ساخت سمعک یا قالب گوش باید دقیقا مطابق با مجرا باشد و هنگام استفاده از آن احساس راحتی وجود داشته باشد.

      مشاوره و انتخاب سمعک

      در این مرحله متخصص شنوایی و کاربر در زمینه انتخاب مناسبتربن سمعک مشورت می کنند. ادیولوژیست انواع سمعکهایی که بر اساس وضعیت شنوایی و قالبگیری فرد قابل استفاده است را معرفی می کند. کاربر نیز انتظارات خود را براساس علایق، بودجه و موقعیت های شنیداری که معمولا در آن قرار دارد، بیان می کند. در نهایت مدل و سطح تکنولوژی سمعک انتخاب می شود.

      تنظیم سمعک و آموزش به کاربر

      پس از انتخاب سمعک و آماده شدن آن ادیولوژیست نتیجه شنوایی سنجی فرد را مطابق با آزمایش ها و تست های انجام شده وارد نرم افزار می کند. تنظیم سمعک طبق صلاحدید ادیولوژیست انجام می شود و نظر کاربر نیز مورد بررسی قرار می گیرد. پس از رسیدن به تنظیمات مورد نیاز کاربر، آموزش های لازم و دستورالعمل استفاده از سمعک به او ارائه می شود.

      شرایط فروش اقساطی سمعک در کلینیک شنوایی قلهک

      کلینیک سمعک شنوایی قلهک به منظور فراهم کردن امکان خرید سمعک های شنوایی برای همه افراد، اقدام به فروش این دستگاه های کمک شنوایی به صورت اقساطی کرد، نحوه فروش به صورت اقساط به این صورت است که شما نیمی از هزینه کلی خرید را پرداخت کرده و مابقی آن در حداکثر 6 چک پرداخت خواهد شد.

      تعویض سمعک قدیم با جدید

      امکان تعویض سمعک های قدیمی شما با سمعک های جدید تر و مدرن تر در کلینیک شنوایی سمعک قلهک وجود دارد. تنها لازم است تا با مراجعه به مرکز ما این سمعک های قدیمی را تحویل داده و بعد از ارزش گذاری شدن آن سمعک، ماوالتفاوت هزینه تعویض آن با سمعک جدید محاسبه می شود و شما می توانید به راحتی این سمعک ها را تعویض نمایید و هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

      گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک شنوایی قلهک

      گارانتی سمعک ها در سمعک شنوایی قلهک بدین معناست که در صورت به مشکل خوردن سمعک، تعمیر به صورت رایگان صورت گرفته و در صورت نیاز می توان سمعک را تعویض نمود. خوشبختانه برای گارانتی کردن محصولاتی که از مرکز شنوایی قلهک خریداری کرده اید، هیج هزینه ای اضافه تر از قیمت سمعک نباید بپردازید. تنها مواردی که شامل گارانتی نمی شود در صورتی است که سمعک شما در اثر ضربه، شکستگی، آب خوردگی و یا ورود جرم به دلیل استفاده ی نادرست از سمعک دچار مشکل شده باشد.

      سمعک پشت گوشی بهتر است یا داخل گوشی؟

      برای هر فردی ممکن است یک مدل سمعک بهتر از مدلی دیگر باشد اما به طور کلی از بین سمعک پشت گوشی یا داخل گوشی نمی‌توان گفت کدام مدل برتری دارد. با این وجود این دو مدل تفاوت‌هایی دارند که مشخص می‌کند کدامشان برای شما بهتر است.

      برای مثال سمعک داخل گوشی داخل و بیرون کانال گوش قرار می‌گیرد و برای کم‌شنوایی ملایم تا متوسط مناسب هستند. این سمعک‌ها برای افرادی که می‌توانند هزینه بیشتری را پرداخت کنند و راحتی و ظرافت نیز اهمیت می‌دهند، در نظر گرفته شده است. در عین حال سمعک پشت گوشی برای افرادی مناسب است که دچار افت شنوایی متوسط تا شدید هستند. این سمعک به خصوص به افرادی که مجرای گوش کوچک‌تری دارند و استفاده از سمعک و جایگذاری آن برای آن‌ها سخت‌تر است، پیشنهاد می‌شود.

      چرا افراد دارای کم شنوایی باید حتما از سمعک استفاده کنند؟

      کم شنوایی می‌تواند تاثیرات نامطلوبی بر فرد و زندگی روزمره‌اش داشته باشد. استفاده از سمعک به چندین دلیل می‌تواند بسیار مفید باشد:

      • ارتباط بهتر: کم شنوایی می‌تواند ارتباطات روزانه را دشوار کند. استفاده از سمعک می‌تواند به شما کمک کند تا صحبت‌های دیگران را بهتر بشنوید و در گفتگوها شرکت کنید.
      • افزایش اعتماد به نفس: وقتی افراد می‌توانند بصورت مناسبی ارتباط برقرار کنند، احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دارند.
      • کاهش خطر افسردگی: تحقیقات نشان داده‌اند که کم شنوایی می‌تواند خطر افسردگی را افزایش دهد. استفاده از سمعک می‌تواند به کاهش این خطر کمک کند.
      • ایمنی بیشتر: توانایی شنیدن صداهای محیطی مانند زنگ خانه، آژیر آتش‌نشانی، و اتومبیل‌های در حال حرکت برای ایمنی بسیار مهم است.
      • بهبود کیفیت زندگی: به طور کلی، سمعک‌ها می‌توانند کیفیت زندگی افراد با کم شنوایی را بهبود بخشند. از این رو، آن‌ها می‌توانند به بهبود روابط شخصی، عملکرد در محیط کار، و حتی روابط اجتماعی کمک کنند.

      همچنین باید به یاد داشت که عدم درمان کم شنوایی برای مدت طولانی می‌تواند منجر به افت توانایی درک گفتار و کاهش توانایی‌های شنیداری شود، که با استفاده از سمعک می‌توان آن را جلوگیری کرد.

      چه زمانی به سمعک نیاز دارید؟

      نقص شنوایی ممکن است به تدریج اتفاق بیفتد و گاهی اوقات سخت است که تشخیص دهیم که نیاز به سمعک داریم یا خیر. با این حال، برخی از نشانه‌ها و علائمی وجود دارند که ممکن است نشان دهنده نیاز به سمعک باشند:

      • درک سخت گفتگو: اگر مکالمات روزمره را سخت می‌شنوید، مخصوصا در محیط‌های پرسر و صدا مثل رستوران‌ها یا مکان‌های عمومی، این می‌تواند نشانه نقص شنوایی باشد.
      • بلند کردن صدای تلویزیون یا رادیو: اگر متوجه شده‌اید که برای شنیدن صدای تلویزیون یا رادیو نیاز به افزایش صدا دارید، این می‌تواند نشانه نقص شنوایی باشد.
      • مشکل در شنیدن صداهای زمینه: اگر صداهایی مانند زنگ تلفن یا صدای پرندگان را نمی‌شنوید، این می‌تواند نشانه نقص شنوایی باشد.
      • تکرار زیاد سوالات: اگر اغلب نیاز دارید که دیگران صحبت‌هایشان را تکرار کنند، این می‌تواند نشانه نقص شنوایی باشد.
      • خستگی یا سردرد پس از مکالمات طولانی: اگر بعد از مکالمات طولانی خسته یا سردرد می‌کنید، این می‌تواند نشان دهد که شما برای شنیدن صحبت‌ها تلاش زیادی می‌کنید.

      سمعک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

      هنگام انتخاب یک سمعک، باید توجه داشت که مدلی که برای یک فرد مناسب است، لزوماً برای دیگری هم مناسب نخواهد بود. ویژگی‌های یک سمعک خوب بستگی به نیازهای فردی شخص، نوع و شدت کاهش شنوایی، وضعیت تناسب‌پذیری، بودجه و سبک زندگی فرد دارد. با این حال، ویژگی‌های زیر می‌توانند به عنوان ویژگی‌های کلی یک سمعک خوب در نظر گرفته شوند:

      ویژگی های سمعک خوب

      • کیفیت صدا: یک سمعک خوب باید صداها را به صورت واضح و طبیعی منتقل کند.
      • تنظیمات قابل شخصی‌سازی: قابلیت تنظیم صدا بر اساس محیط، نیازهای شنوایی فردی و انتخابات شخصی بسیار مهم است.
      • راحتی: سمعک باید به خوبی مناسب باشد و راحت باشد تا طول روز بتوان از آن استفاده کرد.
      • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: سمعک‌هایی که ضد آب و ضد گرد و غبار هستند معمولاً برای فعالیت‌های روزانه مانند ورزش بیرونی مناسب‌تر هستند.
      • قابلیت‌های هوشمند: برخی سمعک‌ها قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را دارند، مانند تلفن همراه، تلویزیون و یا سیستم‌های GPS. این ویژگی می‌تواند برای برخی افراد مفید باشد.
      • مدت زمان باتری: بسته به استفاده روزانه، بعضی افراد ممکن است ترجیح دهند سمعک‌هایی با عمر باتری بالاتر را انتخاب کنند.
      • خدمات پس از فروش: پشتیبانی خوب و خدمات پس از فروش، مانند تنظیم مجدد، تعمیرات و تعویض باتری، همچنین بسیار مهم است.

      هرچند قیمت هم یک عامل است، اما مهم‌تر از همه این است که سمعک باید نیازهای شما را برآورده کند.

      کدام مدل سمعک جنس بهتری دارد؟

      انتخاب جنس بهتر سمعک بر اساس مدل آن در واقع روش درستی نیست. مدل‌های مختلف سمعک ممکن است براساس محل قرارگیری و کاربردشان جنس‌های متفاوتی داشته باشند که این موضوع باعث می‌شود تا با هم قابل مقایسه نباشند. هر مدل سمعکی اگر از برندهای معتبر باشد، می‌تواند جنس خوبی نیز داشته باشد. همچنین بهترین جنس برای هر سن و سال و هر شخصی ممکن است متفاوت باشد.

      برای مثال برای کودکان سمعک‌هایی که از وینیل نرم ساخته شده باشد مناسب است. یا افرادی که حساسیت دارند سیلیکون خالص متریال مناسبی آن‌ها است. اما به طور کلی یک سمعک با جنس خوب باید از مواد با ماندگاری بالا و ضد رطوبت ساخته شده باشند.

      کدام یک از مدلهای سمعک دوام بیشتری دارد؟

      سمعک پشت گوشی که بزرگ‌ترین مدل سمعک است، دارای دوام بیشتری بوده و همچنین در برخی موارد عملکرد مطمئن‌تری را نیز ارائه می‌دهند. به طور کلی عمر سمعک‌های پشت گوشی معمولاً بیشتر از سمعک‌های داخل گوشی است.

      استفاده از سمعک برای دو گوش بهتر است یا یک گوش

      برای تشخیص این مسئله در ابتدا باید آزمایش های اولیه داده شود تا نوع و میزان کم شنوایی فرد مورد بررسی قرار گیرد و بعد از آن تجویز برای استفاده ی سمعک در هر دو گوش و یا یکی از گوش ها صورت گیرد. اما به طور کلی استفاده ی سمعک دوگوشی سبب می شود تا عمل انتقال صدا ها به مغز بهتر انجام شود.

      آیا سمعک قلهک با بیمه طرف قرار داد است؟

      کلینیک سمعک قلهک با همکاری با تمام بیمه های پایه و تکمیلی این امکان رابرای افرادی که تحت پوشش بیمه هستند فراهم کرده است که طبق مصوبه ی بیمه ی خودشان، قسمت هایی از هزینه هایی را که بیمه تقبل می کند را دریافت کند. باید دانست که این تعرفه ها در بیمه های مختلف متفاوت می باشد.

      مواردی که پیش از خرید سمعک باید در نظر بگیرید

      خرید سمعک ممکن است یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که برای بهبود کیفیت زندگی خود می‌گیرید. این سمعک‌ها می‌توانند به بهبود شنوایی شما کمک کنند، اما نیاز است که چیزهایی را قبل از خرید آنها در نظر بگیرید:

      • نوع نقص شنوایی: قبل از خرید سمعک، باید دقیقا متوجه شوید که نوع نقص شنوایی شما چیست. برخی از سمعک‌ها بهتر برای افراد با نقص شنوایی ملایم مناسب هستند، در حالی که دیگران برای افراد با کم شنوایی شدیدتر طراحی شده‌اند.
      • سبک زندگی: سبک زندگی شما بر انتخاب سمعک شما تاثیر می‌گذارد. اگر شما فردی فعال هستید و بسیاری از زمان خود را در فضای باز می‌گذرانید، ممکن است به سمعکی با مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار نیاز داشته باشید.
      • تکنولوژی: برخی از سمعک‌ها دارای ویژگی‌های پیشرفته مانند اتصال بلوتوث، کنترل از راه دور، و حتی امکان تنظیم خودکار براساس محیط هستند. با توجه به نیازها و ترجیحات خود، ممکن است به یکی از این ویژگی‌ها نیاز داشته باشید.
      • راحتی و سازگاری: سمعک باید راحت باشد و به خوبی در گوش شما بنشیند. برخی از افراد ممکن است از سمعک‌های داخل گوشی (ITE) خوششان بیاید، در حالی که دیگران ممکن است سمعک‌های پشت گوشی (BTE) را ترجیح دهند.
      • هزینه: هزینه سمعک‌ها متفاوت است و بستگی به نوع و تکنولوژی آنها دارد. قبل از خرید، باید بفهمید چقدر پول می‌توانید صرف خرید سمعک کنید و چه نوع پشتیبانی مالی ممکن است دریافت کنید.
      • پشتیبانی پس از فروش: خدمات پس از فروش، از جمله تنظیم مجدد سمعک، تعمیرات و نگهداری، مهم هستند.

      بنابراین، با خرید از یک فروشنده معتبر مطمئن شوید که این خدمات را ارائه می‌دهد.

      نکات مهم برای مراقبت از سمعک

      سمعک های خود را به صورت روزانه تمیز کنید. هنگام خرید سمعک ادیولوژیست آموزش های لازم را در این زمینه به شما ارائه می دهد. همچنین ابزارهای نظافت مانند فرچه مخصوص و دستمال را در اختیار شما قرار می دهد.

      • در صورت استفاده نکردن سمعک ها آنها را درکیف مخصوص خود قرار دهید (هنگام خواب)
      • سمعک ها در معرض تماس با رطوبت قرار ندهید.
      • در صورت استفاده نکردن بلند مدت، باتری ها را از داخل آن خارج کنید
      • سمعکها را از حرارت دور نگه دارید
      • درصورت تعرق زیاد هر از چندگاهی سمعک ها از گوش خارج کنید و کانال گوش را به آرامی خشک نمایید
      • به سمعک ها ضربه نزنید
      • درصورت خرابی سمعک آنها را به مراکز معتبر برای تعمیر ببرید
      • سمعک ها را پرتاپ نکنید
      • باطری های ساعت نمی توانند مناسب سمعک ها باشند
      • تنها از باتری هایی استفاده کنید که تاریخ مصرف دارند
      • درصورت استفاده از لوازم آرایشی برای صورت و موها، سمعک را از گوش خود خارج نمایید.

      سمعک بهتر است یا کاشت حلزون

      سمعک و کاشت حلزون هر دو برای کم‌شنوایی حسی عصبی به کار می‌روند. کاشت حلزون برای افرادی مناسب است که نمی‌توانند از مزایای سمعک بهره ببرند. ایمپلنت حلزون در واقع بخش‌های آسیب دیده گوش را دور می‌زند و اعصاب شنوایی را تحریک می‌کند. کاشت حلزون برای افرادی که دچار کم‌شنوایی شدید تا عمیق شده‌اند مناسب است، در حالی که سمعک برای افرادی مناسب است که دچار درجات کم‌تری از کم‌شنوایی هستند. باید به این موضوع نیز توجه داشت که کاشت حلزون با جراحی قابل انجام است اما سمعک این‌گونه نیست.

      به طور کلی هر کدام از این دو وسیله کمک شنوایی ممکن است در شرایط متفاوت مزایای بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد. به عنوان مثال برای فردی که بیش از 50 درصد گفتار را متوجه نمی‌شود، دچار کم‌شنوایی حسی عصبی شدید است و تقویت صدا به بهبود شنوایی او کمک نمی‌کند، کاشت حلزون بهتر و مناسب‌تر است. اما برای فردی که دچار افت شنوایی ملایم تا عمیق است، توانایی درک بیش از 50 درصد از گفتار را دارد و با تقویت صدا می‌توان شنوایی او را مدیریت کرد، سمعک مناسب‌تر است.

      سوالات متداول درباره سمعک

      سمعک‌های شنوایی متناسب با نوع و ساختار گوش شما ساخته می‌شوند در نتیجه نمی‌توان هر سمعکی را در داخل گوش و یا پشت گوش گذاشت و آن‌ها را امتحان کرد. اگر می‌خواهید بدانید که آیا این سمعک‌ها مناسب شما هستند یا نه، باید بدانید که تنها لازم است تا این دستگاه‌های کمک شنوایی را از مراکز معتبر خریداری کنید.

      ممکن است برخی از علائمی که نشان می‌دهند شما ممکن است به سمعک نیاز داشته باشید شامل موارد زیر باشد:

      • دشواری در شنیدن در محیط‌های پر سروصدا یا گروه‌های بزرگ افراد
      •  احساس می‌کنید که افراد ناگهان یا به طور مداوم به زمزمه‌گویی تغییر کرده‌اند
      • نیاز به بالا بردن صدای تلویزیون یا رادیو به طور مداوم
      • دشواری در شنیدن صداهای بالا، مانند صدای پرندگان یا زنگ ساعت
      • دشواری در درک گفتگوهای تلفنی
      • خستگی یا سردرد بعد از تلاش برای شنیدن
      • احساس کردن صداهای زمینه (مانند صدای پس‌زمینه در رستوران) بسیار بلند و سرسام‌آور است
      • خود را مجبور به خواندن لب‌های مردم برای درک گفتگو می‌یابید

      اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، ممکن است بهتر باشد با یک متخصص شنوایی ملاقات کنید. این افراد می‌توانند یک آزمایش شنوایی انجام دهند تا ببینند آیا شما ضعف شنوایی دارید یا خیر. اگر ضعف شنوایی وجود دارد، آنها می‌توانند راهنمایی کنند که چه نوع سمعکی برای شما مناسب‌تر است.

      به طور کلی سمعک‌های شنوایی می‌توانند عمری بین ۳ تا ۷ سال داشته باشند اما عوامل زیادی میتواند در تغییر این میانگین تاثیر گذار باشد مانند:

      • میزان استفاده‌ی شما از سمعک در شبانه روز
      • کیفیت ساخت و برند سمعک

      نوع سمعک، میزان ساعات استفاده از سمعک در طول شبانه روز و نوع باتری می‌تواند در تعیین طول عمر باتری سمعک تاثیر گذار باشد. اما به طور کلی باتری‌های سمعک عمر مفیدی بین ۳ تا ۲۲ روز دارند.

      برخی از مدل‌های سمعک دارای باتری‌های قابل شارژ هستند و دیگر نیازی به خرید باتری نیست و تنها لازم است تا این باتری‌ها را شارژ نمایید. اما این امکان در اکثریت سمعک‌ها وجود ندارد و شما نیاز دارید تا به صورت مداوم برای استفاده از این دستگاه‌های کمک شنوایی باتری خریداری کنید.

      در ابتدای استفاده ازسمعک‌ها ممکن است استفاده از آن‌ها برای شما خوشایند نباشد. اما لازم است بدانید در روزهای اولیه ممکن است حس وجود یک جسم خارجی در گوشتان برایتان عجیب باشد و مغز شما به دریافت صداها از طریق این دستگاه‌ها عادت نداشته باشد. اما به زودی به این رویه عادت خواهید کرد و به راحتی می‌توانید صداها را بشنوید.

      بله، ما در مرکز شنوایی قلهک علاوه بر تعمیر سمعک‌های مشتریان خود که از گارانتی محصولات ما استفاده می‌کنند، سمعک‌های دیگر هم تعمیر می‌کنیم.

      به طور کلی سایز و مدل و تکنولوژی به کار رفته در ساخت سمعک، بر قیمت سمعک تاثیر می‌گذارد و علاوه بر این، برند سمعکی که قصد خرید آن را دارید می‌تواند عاملی تاثیر گذار بر قیمت سمعک باشد.

      شما برای خرید سمعک در ابتدا نیاز دارید تا نسبت به نوع و میزان مشکلات شنوایی خود آگاه باشید تا بتوانید تصمیمی درست برای خرید بگیرید. چراکه هر نوع از سمعک‌ها متناسب برای میزان کم شنوایی مشخصی می‌باشد. در نتیجه بدون مشاوره و البته انجام آزمایش‌های مورد نیاز نمی‌توانید برای خرید اقدام کنید. پس اگر به فکر خرید اینترنتی سمعک هستید، باید بدانید که انجام برخی از تست‌ها برای شما الزامی است ولی می‌توانید از خدمات تجویز سمعک در منزل استفاده کنید.

      سیستم‌های سمعک بسیار زیادی وجود دارد که باید مطمئن باشید که سیستم‌های به کار رفته در آن سمعک‌ها برای شما مناسب هستند. با این حال، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند که برای این کار ایجاد یک رابطه خوب با شنوایی‌شناس را توصیه می‌کنیم. آن‌ها می‌توانند سمعک‌هایی را به شما توصیه کنند که متناسب با نیازهای کم شنوایی و سبک زندگی شما باشد. اگر به یک متخصص شنوایی‌سنجی مراجعه می‌کنید، می‌توانید از بین طیف وسیع‌تری از سبک ها، اندازه‌ها و ویژگی‌های فنی مناسب خودتان را انتخاب کنید. اکثر آن‌ها انتخابی را بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی شما ارائه می‌دهند.

      بله، کلینیک سمعک قلهک با همکاری با تمام بیمه های پایه و تکمیلی این امکان را برای افرادی که تحت پوشش بیمه هستند فراهم کرده است که طبق مصوبه ی بیمه ی خودشان، قسمت هایی از هزینه هایی را که بیمه تقبل می کند را دریافت کند. باید دانست که این تعرفه ها در بیمه های مختلف متفاوت می باشد.

      بله، کلینیک سمعک شنوایی قلهک به منظور فراهم کردن امکان خرید سمعک های شنوایی برای همه ی افراد، اقدام به فروش این دستگاه های کمک شنوایی به صورت اقساطی کرد، نحوه ی فروش به صورت اقساط به این صورت است که شما نیمی از هزینه ی کلی خرید را پرداخت کرده و مابقی آن در حداکثر ۶ چک پرداخت خواهد شد.

      کافیست با شماره های ۰۲۱۲۲۶۳۰۰۰۶ و ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۲۴ تماس بگیرید یا فرم درخواست خرید اقساطی سمعک را که در این مطلب قرار داده شده است را پر کنید. با پر کردن این فرم، کارشناسان سمعک قلهک برای شرایط خرید قسطی با شما تماس خواهند گرفت.

      بله. در ضمن یکی از خدماتی که در این سایت ارائه می شود، تجویز سمعک در منزل است.

      • تست شنوایی و تعادل
      • مشاوره خرید سمعک
      • لوازم جانبی سمعک
      • تجویز سمعک در منزل
      • ساخت قالب سمعک

      (155) دیدگاه

      1. علیرضا ملکشاهی
        2024/02/07

        سلام مدل اتیکن رو برای فرزندم گرفتم ازتون حرف نداره ممنون ازتون

        پاسخ
        • samakgholhak
          2024/02/08

          درود دوست عزیز. خداروشکر. اتیکن برند قوی و با کیفیتی هست.

          پاسخ
      2. مریم خدابنده
        2024/02/07

        اینترتون چقدر خوبه اصلا باورم نمیشه وضوح صداش اینقدر قوی و باکیفیت باشه

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2024/02/08

          بله برند اینترتون زیرمجموعه کمپانی gn هست و سمعکهاش از کیفیت خوب و قابل قبولی برخورداره

          پاسخ
      3. علیرضا اقبالی
        2024/02/06

        من به خاطر مشکلات شنوایی مادرزادی سالها است از سمعک استفاده میکنم ، اخیرا از شما برند phonak فوناک رو خریداری کردم بسیار راضی هستم

        پاسخ
        • samakgholhak
          2024/02/08

          درود بر شما . از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خرسندیم. برند فوناک محصولات با کیفیت و فوق العاده ای داره.

          پاسخ
      4. سهیلا مرادی
        2024/02/01

        من جدیدا تونستم در کلینیک شما سمعک قدیمیم رو با یه سمعک جدید تعویض کنم خیلی ممنونم از شما 😊

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2024/02/08

          خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

          پاسخ
      5. مریم معتمد
        2024/01/02

        سلام به نسبت کیفیت سمعکها به نظرم قیمتهاتون خیلی عالیه چون من از جاهای دیگه هم قیمت داشتم

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2024/02/08

          درود برشما. ما در مجموعه سمعک قلهک تلاش می کنیم بهترین و بروزترین سمعک ها رو با قیمت مناسب براتون فراهم کنیم.

          پاسخ
      6. Reza
        2023/12/14

        سلام من گوش سمت راستم نیاز به سمعک داره تا قیمت 30 میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ ممنون

        پاسخ
        • admin
          2023/12/15

          سلام
          سمعکهای زیادی تو این رنج قیمت موجوده. باید برای سنجش شنوایی تشریف بیارید تا مناسب ترین مدلها رو بهتون معرفی کنیم.

          پاسخ
      7. Babak
        2023/12/13

        پیج اینستاگرام مرکز رو دنبال میکنم از مطالبی که به اشتراک می‌گذارید سپاسگزارم

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2024/02/08

          درود بر شما خوشحالیم که تونستیم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنیم.

          پاسخ
      8. مژگان احمدی
        2023/12/12

        سلام من نزدیک به هشت سال که برای پدرم به مرکز شما مراجعه میکنم واقعا طی این هشت سال هیچ مشکلی وجود نداشته

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2023/12/13

          درود بر شما.خوشحالیم که تونستیم نظر مثبت شما رو جلب کنیم.

          پاسخ
      9. محمدرضا
        2023/10/14

        سلام وقتتون بخیر، آیا سمعک های مختلف موجوده؟ من می‌خواستم سمعک بخرم.. میخام ببینم همه مدل ها رو دارید؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2023/10/16

          بله تقریبا محدوده وسیعی از سمعک ها موجود هست. باید تشریف بیارید تست شنوایی انجام شه و بر اساس افت شنوایی سمعک های مناسب شما رو پیشنهاد میدیم.

          پاسخ
      10. خسرو آرین
        2023/10/12

        من حدود 5 سال است که بدنبال شنوایی سنجی برای هر دو گوش سمعک تجویز شد از سمعک اتیکون مدل Ria.2.pro استفاده می کنم. اکنون این سمعک ها جواب نمی دهند. سن من 72 سال است. پیشنهاد شما از خانواده اتیکون چیست؟ وضوح گفتار و شنیدن موسیقی از اولویت برخوردار است. آیا سمعک داخل گوش با امکانات اتیکن اکسید یا مور موجود است؟نحوه تعویض سمعک قدیمی با سمعک جدید و استفاده از روش اقساطی را هم تشریح بفرمائید. با سپاس فراوان

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2023/10/16

          سلام وقتتون بخیر. باید حضوری تشریف بیارید دقیقا افت شنوایی مشخص بشه و ببینیم چه سمعک اتیکنی برای شما در شرایط فعلی مناسب هست. هم شرایط قسطی داریم و هم شرایط تعویض سمعک…باید حضوری صحبت کنیم.

          پاسخ
      11. روژینا نیک پور
        2023/09/25

        سلام مرسی بابت بروز بودن قیمت سمعک / یه سوالی داشتم، پدر من کم شنوایی داره برای خرید سمعک از کلینیک قلهک مراحل خاصی رو باید طی کنه؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2023/09/27

          درود بر شما، بله مراحل خرید سمعک داخل صفحه هست اما در ابتدا باید با شماره های موجود تماس بگیرید تا بعد از گرفتن نوبت و ارزیابی شنوایی و مشاره سمعک مناسب شما تجویز بشه.

          پاسخ
      12. مریم
        2023/09/10

        با خیال راحت از این مرکز خرید کنید که خیلی مطمئن و درجه یک هستن

        پاسخ
        • samakgholhak
          2023/09/10

          سلام. از اینکه تونستیم تجربه خوبی براتون بسازیم خوشحالیم.

          پاسخ
      13. هانیه
        2023/04/11

        باتری ها رو نذارید به مدت زیاد داخل سمعک باشه. #تجربه_شخصی

        پاسخ
        • samakgholhak
          2023/04/11

          درود بر شما. دقیقا درسته. اگر باتری بصورت بلندمدت داخل سمعک باشه باعث سولفاته شدن و آسیب به مدار سمعک میشه.

          پاسخ
      14. آناهیتا
        2023/04/06

        در مورد گارانتی محصولات اگر میشه مختصر توضیح بدید عزیزان زیادی پرسیدن. ممنون

        پاسخ
        • samakgholhak
          2023/04/06

          درود بر شما. تمام سمعکهایی که در کلینیک قلهک خریداری میشه دارای یک سال گارانتی هست. هر گونه خرابی و ایراد سمعک شامل گارانتی میشه. فقط مواجهه سمعک با آب یا شکستگی و تغییر فرم شامل گارانتی شرکتها نیست.

          پاسخ
      15. روژان
        2022/04/14

        کمپانی برنافون هم یکی از اون برند های قدیمی که از دهه چهل میلادی فعالیت میکنه

        پاسخ
        • admin
          2022/05/29

          بله
          از كمپانيهاي قديميست و زير مجموعه اتيكن و سمعكهاي خيلي خوبي در رده هاي مختلف داره

          پاسخ
      16. معصومه
        2022/04/14

        من دوتا سمعک قبلیمو از شما بصورت قسطی خریدم ممنون که این شرایط رو فراهم کردین

        پاسخ
        • admin
          2022/05/29

          در خدمتيم

          پاسخ
      17. ارسلان
        2022/04/14

        همینطوری که نوشته شده باید از باتری هایی استفاده کرد که تاریخ مصرف داره اشتباهی که من کردم و تازه متوجه شدم

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/15

          استفاده از باتری های تاریخ گذشته باعث آسیب رسیدن به مدار سمعک و امپلی فایر میشه. حتما همیشه از باتریهای تاریخ دار استفاده کنید

          پاسخ
      18. خلیلی
        2022/04/13

        متاسفانه خیلی ها از سمعک ها مراقبت نمی‌کنند و اتفاقی براشون میا‌فته گله مند میشن. خب باید به خوبی مواظبت کرد تا بیشتر عمر کنه

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/15

          بله دقیقا. مراقبت از سمعک ها و مرتب تمیز کردن باعث افزایش طول عمر میشه.

          پاسخ
      19. الهه
        2022/04/13

        سلام ، مشاوره تلفنی هم دارید ؟؟؟ مرسی

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/14

          سلام بله لطف کنید تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنن.

          پاسخ
      20. حسین‌پور
        2022/04/13

        از کادر خوب مرکز تشکر میکنم که صمیمانه راهنمایی کردن. موفق باشید 🙏🌹

        پاسخ
      21. صبا کردافشار
        2022/04/12

        سمعک های دیجیتالی من بیشتر ترجیح میدم چون با بلوتوث و وایرلس میشه به وسایل دیگه وصل کرد

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/13

          بله دیگه تقریبا هیچ سمعک آنالوگی تولید نخواهد شد. سمعکهای هوشمند و فراهوشمند جای این مدل ها رو گرفته

          پاسخ
      22. جمیله
        2022/04/12

        سلام میخواستم از مرکز خوبتون تشکر کنم که با دقت بیماران رو معاینه میکنید

        پاسخ
      23. نسترن
        2022/04/12

        اینجا کسی هست که سمعک BTE خریده باشه و راضی باشه؟؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/13

          درود بر شما. تمام افرادی که از مجموعه ما سمعک خریداری کردن رضایت کامل دارن

          پاسخ
      24. فرهاد شریف سجادی
        2022/04/12

        عزیزانی که خواهان خرید قسطی هستند اول باید فرم داخل سایت رو تکمیل کنند.

        پاسخ
      25. پوریا هیمنی
        2022/04/12

        طبیعتاً هرچقدر امکانات سمعک بالاتر باشه قیمت هم افزایش پیدا می‌کنه ولی خب بسیاری از امکانات شاید برای افراد مسن زیاد به کار نره

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/14

          درود بر شما. بله دقیقا همینطور هست. برای همین ما به کاربرها پیشنهاد میکنیم که اول تست شنوایی و مشاوره انجام بشه بعد تصمیم به انتخاب بگیرید.

          پاسخ
      26. فرزاد دبیرزاده
        2022/04/11

        درود
        شما اگه صادقانه راهنمایی کنید این سمعک های آنالوگ بهتره یا دیجیتال

        پاسخ
        • admin
          2022/04/12

          انتخاب بین سمعک‌های آنالوگ و دیجیتال وابسته به نیازها و ترجیحات شما است. در ادامه، برخی از ویژگی‌های هر نوع سمعک را توضیح می‌دهم تا به شما کمک کنم تصمیم بهتری بگیرید:

          سمعک‌های آنالوگ:

          هزینه: سمعک‌های آنالوگ معمولاً ارزان‌تر از سمعک‌های دیجیتال هستند، بنابراین اگر بودجه‌ی محدودی دارید، ممکن است این نوع سمعک برای شما مناسب باشد.
          سادگی: سمعک‌های آنالوگ عموماً ساده‌تر در استفاده و تنظیم هستند. اگر تمایلی به پیکربندی پیچیده سمعک ندارید و تمایل دارید تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید، سمعک آنالوگ ممکن است برای شما مناسب باشد.
          سمعک‌های دیجیتال:

          کیفیت صدا: سمعک‌های دیجیتال توانایی پردازش صدا را دارند و می‌توانند صدا را بهبود دهند و تنظیمات مختلفی را برای محیط‌های مختلف ارائه دهند. این به شما امکان می‌دهد صدا را بیشتر به نیازهای خود تنظیم کنید.
          سفت‌افزار قابل بروزرسانی: بعضی از سمعک‌های دیجیتال به وسیله‌ی نرم‌افزار قابل بروزرسانی هستند که امکان بهبود عملکرد و اضافه کردن ویژگی‌های جدید را فراهم می‌کند.
          راحتی استفاده: سمعک‌های دیجیتال معمولاً دارای تنظیمات خودکار هستند که براساس شرایط محیطی، به صورت خودکار تغییراتی در تنظیمات صدا ایجاد می‌کنند. این می‌تواند راحتی استفاده را افزایش دهد.
          به طور کلی، سمعک‌های دیجیتال بهترین انتخاب برای بسیاری از افراد هستند، زیرا امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند و قابلیت تنظیم بیشتری دارند. با این حال، اگر بودجه‌ی محدودی دارید و ترجیح می‌دهید سمعک ساده‌تر و کمتر پیچیده داشته باشید، سمعک آنالوگ ممکن است مناسب باشد. برای اطمینان از انتخاب صحیح، بهتر است با یک متخصص صوت‌شناسی مشورت کنید که با توجه به نیازها و وضعیت شما، بهترین گزینه را معرفی کند.

          پاسخ
      27. فروزنده
        2022/04/11

        تشکر از مرکز درمانی قلهک ❤️🌹🌷🙏🌺🤍

        پاسخ
      28. سیدرضا طباطبایی
        2022/04/11

        بنده نزدیک پنج سال هست که بعنوان بیمار به این مرکز میام جز برخورد خوب و سواد بالا چیزی ندیدم

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/12

          درود بر شما. نظر لطف شماست. خوشحالیم که کادر سمعک قلهک تونسته رضایت شما رو جلب کنه.

          پاسخ
      29. یلدا نسیمی
        2022/04/11

        برای اینکه بتونید یه سمعک خیلی خوب خرید کنید سالها ازش استفاده کنید باید مراحل زیادی رو پشت سر بذارید که مرحله اول انجام تست دقیق میباشد

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/12

          درود بر شما. بله دقیقا تست اولیه و مشاوره تخصصی با متخصصین ادیولوژیست اولین گام برای خرید سمعک هست.

          پاسخ
      30. امیر اشرفی
        2022/04/11

        سلام محصولات همه تولید کشور چین هست ؟؟؟؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/12

          سلام خیر سمعک ها در کشور های مختلفی از جمله آلمان و دانمارک و سوییس تولید می شوند.

          پاسخ
      31. مهناز
        2022/04/10

        سلام وقت بخیر
        میشه در مورد گارانتی این سمعکها بیشتر توضیح داده بشه 🙏

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/10

          سلام وقتتون بخیر گارانتی سمعک ها بستگی به مدل و برندشون داره، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

          پاسخ
      32. مهسا علیقلی
        2022/04/10

        بسیار ممنونم از کلینیک قلهک که شرایط تعویض سمعکهای قدیمی رو با جدید مهیا کردن به من خیلی کمک کرد که زیاد هزینه نکنم

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/10

          درود بر شما. خوشحالیم که تونستیم تجربه خوبی برای شما بسازیم.

          پاسخ
      33. امیر
        2022/04/10

        فروش اقساطی سمعک در کلینیک قلهک واقعا کمک میکنه به کسانی که از این بیماری رنج میبرن و قدرت خرید ندارن من ممنونم از این کلینیک و کارشناسان مجرب و کاربلدش و همچنین فروش اقساطی

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/12

          درود بر شما. ممنون از اینکه نظر دادین. تلاش ما آسان تر کردن خرید سمعک برای کاربران عزیز هست.

          پاسخ
      34. همایون شرفی
        2022/04/09

        سلام امروز همکارانتون‌ برای تست تشریف آوردن منزل ما بسیار محترم و کاربلد بودن

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/10

          درود بر شما. نظر لطف شماست

          پاسخ
      35. فراز
        2022/04/09

        سلام خسته نباشید. برای انجام تست حضوری در مرکز باید نوبت بگیریم؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/09

          سلام بله لطف کنید برای رزرو نوبت با شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

          پاسخ
      36. اعظم بزرگی
        2022/04/08

        سلام وقت بخیر من مادرم الان ۸۰ ساله هست و نیاز به سنعک پیدا کرده به نظر شما سمعک داخل گوشی براش راحتتره یا مدل خارج گوشی ؟؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/09

          سلام بستگی به افت شنوایی و وضعیت گوش هم داره اما سمعک پشت گوشی مناسب تر هستش.

          پاسخ
      37. سهیل
        2022/04/08

        سلام مدل های اینترتون رو از جا میشه ببینم ؟؟؟؟

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/09

          سلام برای تجویز و تنظیم سمعک تماس بگیرید. همچنین می توانید به صفحه مرتبط با خود سمعک اینترتون در همین سایت مراجعه کنید

          پاسخ
      38. جواهر کریمی
        2022/04/08

        بیش از سی سال سابقه و تجربه با متد روز

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/09

          خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارا جلب کنیم

          پاسخ
      39. کمال
        2022/04/08

        سلام من ورزشکار هستم اما گوش سمت چپ نیاز به سمعک داره شما چه سمعکی رو پیشنهاد میدین که حین تمرین هم بشه استفاده کرد

        پاسخ
        • samakgholhakseo
          2022/04/09

          درکل سمعک پشت گوشی مناسب تر است اما با توجه به وضعیت افت شنوایی و مجرای داخل گوشتون میتونید از سمعک های داخل گوشی هم استفاده کنید.

          پاسخ
      40. شهرام
        2022/04/08

        اتصال به تلویزیون قابلیت جذاب سمعک های به روز

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/08

          درود. درک صدای تلویزیون سخت ترین شرایطی هست که افراد دارای افت شنوایی بیان می کنند. با استفاده از اکسسوری های مناسب تلویزیون خیلی راحت تر میشه اصوات و گفتار در حال پخش رو درک کرد.

          پاسخ
      41. نیلوفر خدامی
        2022/04/07

        درود بر شما
        سال نو رو خدمتتون تبریک عرض میکنم و امیدوارم موفق باشید.

        پاسخ
      42. هاشمی
        2022/04/07

        سلام ممنون که فروش بصورت اقساطی هم دارید 🙏🙏🙏🙏

        پاسخ
      43. سید حسین دلدار
        2022/04/07

        قسمت مهم مراقبت از سمعک رو با دقت لطفاً مطالعه فرمایید بسیار مهم است

        پاسخ
      44. مه‌لقا
        2022/04/07

        قیمت های مناسب و محصولات عالی از همه ی شما ممنونم

        پاسخ
      45. عرفان
        2022/04/06

        بدون تست و مشورت اصلا سمعک نخرید. به بخش تجویز سمعک در منزل مرکز مراجعه کنید

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/08

          درود بر شما. به نکته خوبی اشاره کردین. خرید سمعک بدون تست شنوایی و مشاوره با ادیولوژیست قطعا باعث انتخاب غلط خواهد شد.

          پاسخ
      46. فتحی
        2022/04/06

        من ترجیحم سمعک های آنالوگ هست تا دیجیتال ولی به توصیه پزشک مربوط میشه

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/06

          درود بر شما. سمعکهای دارای پردازش دیجیتال میتونه محدوده وسیعی از صداهای محیط رو به اندازه مورد نیاز برای شما تقویت کنه. اما سمعکهای انالوگ همه صداها رو به یک اندازه خیلی زیاد تقویت میکنه و ممکنه باعث اسیب بیشتر به حلزون گوش بشه.

          پاسخ
      47. عبادی
        2022/04/06

        قبل از خرید به خوبی مطالبی که این سایت خوب به اشتراک گذاشته رو مطالعه کنید

        پاسخ
      48. عزتی
        2022/04/06

        دوستان عزیز قبل از خرید حتما سعی کنید از مشاوران خوب سایت استفاده کنید

        پاسخ
      49. لیلا افراسیابی
        2022/04/05

        شرکت زیمنس سالهاست داره سمعک تولید می‌کنه از کیفیت خوبی هم برخوردار هست

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/06

          درود بر شما. بله برند زیمنس یا سیگنیا کیفیت خیلی بالایی داره. عزیزانی که میخوان در مورد این برند اطلاعات کسب کنن روی لینک سمعک زیمنس کلیک کنند.

          پاسخ
      50. نازنین
        2022/04/05

        وقت بخیر
        آیا میشه محصولات شما رو به صورت قسطی هم خرید کرد؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/05

          درود بر شما. بله امکان خرید اقساطی سمعک ها هم وجود داره. لطفا با کلینیک تماس بگیرید.

          پاسخ
      51. صادق واحدی
        2022/04/05

        سلام
        من برای پدرم تا به حال سه سمعک خریدم اما وقتی داخل گوش قرار میده میگه اذیتم می‌کنه و انگار سوت می‌کشه برای خرید سمعک تا محدوده ۴ ملیون تومن شما کدوم محصول رو پیشنهاد میدین

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/06

          درود بر شما دوست عزیز. سوت کشیدن سمعک یا فیدبک بخاطر عدم قرارگیری صحیح روی گوش، فیت نشدن سمعک یا قالب داخل مجرا و یا ایرادات تنظیمی رخ میده. برای انتخاب سمعک مناسب یا رفع مشکل سمعکهای قبلی با کلینیک هماهنگ کنید و بصورت حضوری تشریف بیارید.

          پاسخ
      52. حسین جعفریان
        2022/04/05

        در خرید سمعک باید نهایت توجه را داشت. از اصل بودن محصول تا قدرت انتقال صوت و راحتی

        پاسخ
      53. حشمت
        2022/04/04

        سلام من سمعکم قدیمی شده میخام عوضش کنم چه کاری باید انجام بدم؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/04

          درود بر شما. بصورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید تا تست شنوایی دقیق و مشاوره کاملی در این زمینه دریافت بفرمایید.

          پاسخ
      54. محمودی
        2022/04/04

        من سمعکمو قسطی از شما خریدم واقعا شرایط بازپرداختش خیلی خوب بود

        پاسخ
      55. زمانی
        2022/04/03

        خسته نباشید سمعک کمپانی اینترتون رو از شما خریدم برند خوبیه

        پاسخ
      56. سیما
        2022/04/03

        سمعک داخل گوشی درون صدفه یاITE دو میلیون کمتر هم موجود دارید؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/03

          درود بر شما. خیر با این محدوده قیمتی محصولی موجود نداریم.

          پاسخ
      57. لشکری
        2022/04/03

        من سمعکم قدیمی شده بود تعویض کردم تو کلینیک شما الان سمعک جدیدم خیلی بهتره

        پاسخ
      58. مهدی براتی
        2022/03/31

        سمعک های پشت گوش با داخل گوش از نظر کیفیت چه فرقی باهم دارن؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/04

          درود. هر کدوم از این مدلها ویژگی های مخصوصی داره. برای اینکه متوجه بشین کدوم مدل براتون مناسب هست میتونید با کلینیک تماس بگیرید یا با مشاوره آنلاین ارتباط برقرار کنید.

          پاسخ
      59. جهانگیری
        2022/03/31

        خسته نباشید
        حداقل تا چه مدت میشه سمعک رو تعویض کرد؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/04/01

          سلام دوست عزیز. عمر مفید سمعکها حداکثر 5 سال هست و با گذر زمان مدار پردازشی سمعک رفته رفته ضعیفتر میشه.

          پاسخ
      60. مهدیه
        2022/03/31

        از کلینیک قلهک سمعکی ک خریدم واقعا خوبه اولین خرید اینترنتی بود ک راضی بودم

        پاسخ
      61. سحر
        2022/03/24

        من ی گوشم‌ مشکل کم شنوایی داره میشه سمعک تکی هم خرید ؟چه برندی خوبه؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/25

          درود بر شما. بله امکان خرید سمعک یک گوشی وجود داره. لطفا با کلینیک تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

          پاسخ
      62. حواد حبیبی
        2022/03/24

        خسته نباشید
        تو ایام عید هم شما سفارش و ارسال دارید؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/24

          درود بر شما. خیر تو ایام عید کلینیک تعطیل هست.

          پاسخ
      63. شهناز
        2022/03/24

        من بین خرید سمعک ویدکس و استارکی موندم کدومش از نظر کیفیت بهتره؟؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/25

          درود بر شما. لطفا تصویر سنجش شنواییتون رو ارسال بفرمایید تا راهنماییتون کنیم.

          پاسخ
      64. عالمی
        2022/03/24

        سمعک های ویدکس با توجه به قیمت کمی ک دارن کیفیتشون عالیه

        پاسخ
      65. محمدی
        2022/03/16

        سمعک مدل استارکی رو از شما خریدم هم قیمتش خیلی خوب بود هم جنس و کیفیتش عالیه

        پاسخ
      66. حمید
        2022/03/16

        سلام خسته نباشید الان آخر ساله من ثبت سفارش کنم سفارشم ب دستم میرسه؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/17

          درود بر شما با کلینیک تماس بگیرید

          پاسخ
      67. بهبودی
        2022/03/16

        من سمعکمو قسطی کردم کلینیک قلهک یکی از ویژگی های خوبش اینه ک شرایط قسطی هم داره چون من واقعا نمیتونستم یکجا پرداخت کنم

        پاسخ
      68. سیما
        2022/03/16

        سلام خسته نباشید من میخوام سمعک اتیکن رو قسطی بگیرم باید فرم پر کنم؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/17

          درود. بله فرم پر بفرمایید.

          پاسخ
      69. آراسته
        2022/03/16

        من از کلینیک شما خرید کردم و واقعا رضایت داشتم هم از کیفیت محصول و همچنین تشخیص دقیق شما

        پاسخ
      70. ر اضیه
        2022/03/14

        قیمت هاتون خیلی نسبت به کلینیک های پایین تر و مناسب تره هم ویزیت هم قیمت سمعک ها

        پاسخ
      71. مونس یکدل
        2022/03/14

        سلام من بخاطر مشکل کم شنوایی ک داشتم تنها یک سمعک تو گوشم میزازم مجدد میخوام معاینه بشم چطوری باید نوبت بگیرم؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/15

          درود. برای دریافت نوبت با کلینیک تماس بگیرید.

          پاسخ
      72. مقدم
        2022/03/13

        کلینیک قلهک هم بهترین برند هارو وارد میکنه و هم قیمت های خیلی مناسبی داره محصولاتش

        پاسخ
      73. فرید رضوی
        2022/03/13

        سمعک استارکی از لحاظ کیفیت و قابلیت خیلی خوبه دو ماه پیش من این سمعک رو با کمک مشاورانتون مسبت ب شنوایی گوشم تهیه کردم

        پاسخ
      74. رشیدی فر
        2022/03/13

        سمعک برنافون بنظر من بهترین سمعکه چندین ساله من این سمعکو دارم و واقعا چیزی نشده بهش

        پاسخ
      75. سراج
        2022/03/13

        سلام میشه ی مدل سمعک داخلی گوش به صرفه با کیفیت مناسب معرفی کنید؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/14

          درود بر شما. انتخاب مدل مناسب تنها درصورتی امکان پذیره که سنجش شنوایی انجام بشه. بصورت حضوری تشریف بیارید در خدمتیم.

          پاسخ
      76. حبیبی
        2022/03/13

        خسته نباشید سمعک اینترتون تا رنج قیمتی 20 میلیون میخواستم میشه یک مدل خوب معرفی کنید

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/14

          درود بر شما. سمعک اینترتون با این محدوده قیمتی موجود هست. اما برای انتخاب مدل باید شنوایی سنجی انجام بدین.

          پاسخ
      77. آزاده
        2022/03/13

        واقعا تیم متخصص و خوش برخوردی دارید من شمارو به خیلیا معرفی کردم چون واقعا بهتون ایمان دارم

        پاسخ
      78. زاهدی
        2022/03/13

        من بخاطر شرایط مالی ک داشتم نمیتونستم یکجا پرداخت کنم یکی از خوبی های کلینیک قلهک اینه ک قسطی هم میشه پرداخت کرد

        پاسخ
      79. شایان طیبی
        2022/03/12

        سلام
        من سمعکم قدیمی شده میخوام عوضش کنم باید سمعکمو بیارم کلینیک شما ک بررسی کنید؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/13

          درود بر شما. بله تشریف بیارید

          پاسخ
      80. میترا
        2022/03/12

        قیمت هاتون با توجه به برندهایی که داره خیلی مناسب و خوبه من بیرون قیمت کردم خیلی گرون تر بود

        پاسخ
      81. علیرضا غلامی
        2022/03/12

        ممکنه یک سمعک تا رنج قیمتی 25 میلیون با کیفیت خوب معرفی کنید ب بنده؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/13

          درود بر شما. بله لطفا با کلینیک تماس بگیرید تا با توجه به وضعیت شنواییتون بهترین مدلها رو بهتون معرفی کنیم.

          پاسخ
      82. حمید احدی
        2022/03/12

        کمپانی استارکی یکی از بهترین کمپانی های برند سمعک هست من واقعا رضایت کامل رو دارم به عنوان یک برند آمریکایی بهترین محصولات رو شامل میشه

        پاسخ
      83. رضوان
        2022/03/12

        سمعک من مدل اتکین هست الان دوساله ک این سمعکو دارم هم کیفیتش خوب بوده تا ب الان هم قیمت مناسبی هم داره

        پاسخ
      84. اسدی
        2022/03/12

        کلینیک قلهک عالیه با توجه به اینکه محصولات باکیفیت و اورجینال دارن امکان پرداخت قسطی هم دارن

        پاسخ
      85. دلیری
        2022/03/12

        سلام من الان ۵۰ درصد از مبلغ رو پراخت کنم مابقی مبلغ ر مجددا کی باید پرداخت کنم؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/13

          درود بر شما. بر اساس شرایط شما قسط بندی خواهد شد.

          پاسخ
      86. سمیه داوران
        2022/03/09

        سمعک‌های برند زیمنس خیلی خوبن مادربزرگ من چندین ساله ک سمعکشو استفاده میکنه و سالمه

        پاسخ
      87. شاهدی
        2022/03/09

        سلام سمعک پشت گوشی ظریف با رسیور داخل مجرایاRIE میخواستم اما به قیمت تقریبا مناسب ممنون میشم راهنمایی کنید

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/10

          سلام دوست عزیز. سمعکهای ریک زیادی موجود داریم. ابتدا باید سنجش شنوایی انجام بشه بعد مدلهای مناسب رو پیشنهاد بدیم بهتون.

          پاسخ
      88. شبیری
        2022/03/07

        سلام خسته نباشید میخواستم مشاوره بگیرم در رابطه با برند سمعک چطوری با مشاوران شما در ارتباط باشم؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/08

          درود بر شما. هم از طریق تماس تلفنی و هم مشاوره انلاین در واتساپ و تلگرام میتونید اقدام کنید.

          پاسخ
      89. شاهمرادی
        2022/03/05

        درود بر شما
        گارانتی های سمعک هاتون چه مدته هستن؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/05

          درود دوست عزیز. مدت گارانتی بستگی به برند سمعک داره. بیشتر برندها در حال حاضر یک سال گارانتی می کنن.

          پاسخ
      90. حسن احمدی
        2022/03/03

        سلام و خسته نباشید خدمت شما
        بنده مشکلات شنوایی زیادی داشتم ولی به خاطر مشکل اقتصادی نمیتونستم سمعک تهیه کنم ممنونم از کلینیک قلهک که تونستم به صورت قسطی این محصول رو تهیه کنم

        پاسخ
      91. leila.moradi
        2022/03/02

        سلام خسته نباشید از بین این برند های سمعک ک معرفی کردید کدوم برند از نظر تکنولوژی بهتره و همچنین مرغوب به صرفه؟

        پاسخ
        • samakgholhak
          2022/03/02

          درود دوست عزیز. هر برند و مدل برای انواع خاصی از کم شنوایی ها مناسبه. توصیه میکنیم تصویر سنجش شنواییتون رو برای ما ارسال بفرمایید.

          پاسخ
      92. میثم
        2021/06/19

        سلام می خواستم برای پدرم سمعک تهیه کنم امکانش هست راهنماییم کنید ممنون

        پاسخ
        • samakgholhak
          2021/06/20

          درود. لطفا با کلینیک تماس بگیرید

          پاسخ
      93. امیر
        2021/06/13

        سلام
        با تشکر از خدمات عالی و حرفه ای شما
        خیلی از خریدم از کلینیک سمعک قلهک راضی هستم

        پاسخ
      94. خمسه
        2021/06/13

        سلام . من از کلینیک قلهک خیلی راضی ام . تیم حرفه ای و خوش اخلاقی دارن و از طرفی در زمینه خرید سمعک هم خیلی راهنمایی و کمک میکنن . از خانم بیگدلی کمال تشکر را دارم .

        پاسخ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *