لوازم جانبی سمعک

سمعک های امروزی یک ابزار فوق العاده ضروری هستند که زندگی افراد کم شنوا را بی نهایت آسان می سازند. این ابزار حیاتی و البته درمانی همراه با لوازم جانبی سمعک ویژگی های بسیار کاربردی برای مصرف کنندگان خود ایجاد می کند. بعضی از لوازم جانبی در کنار سمعک روی بسته ی خریداری شده موجود اند و برخی دیگر را باید به صورت مجزا تهیه کرد. خوشبختانه در سمعک شنوایی قلهک می توانید هر کدام از انواع سمعک های با کیفیت را همراه با لوازم جانبی آن ها از قبیل لوازم بی سیم تهیه کنید.

باتری سمعک

سمعک ها برای کار کردن به باتری نیاز دارند و در مواقعی که مدت زمان کارکرد آن ها طولانی باشد، ممکن است با اتمام باتری رو به رو شوید و سمعک در شرایط خاصی از کار بیفتد که خوشایند نباشد. اینجاست کهباتری به عنوان یکی از لوازم جانبی مهم باید همراه فرد کم شنوا باشد تا در مواقع لزوم سریعاً بتواند اقدام به تعویض باتری کرده و صدا های محیط خود را به راحتی بشنود. در کلینیک شنوایی سمعک قلهک می توانید باتری هایی با کیفیت بالا و طول عمر کارکرد مناسب را خریداری کنید و همراه خود داشته باشید.

ابزار تمیز کردن

سمعک ها درون گوش در تماس مستقیم با جرم و رطوبت قرار دارند و باید به طور منظم از این آلودگی ها پاک شوند. با تمیز کردن منظم سمعک می توان طول عمر مفید آن را بالا برد. این ابزار کاربردی را نیز می توانید به راحتی از سمعک شنوایی قلهک تهیه کنید. ابزار تمیز کردن به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی سمعک شامل برس نرمی است که امکان پاکسازی بدنه و درگاه صوتی سمعک را فراهم می کند. ابزار دیگری به نام wax pick یا wire loop نیز برای تمیز کردن جرم های گوش از روی سمعک مورد استفاده قرار می گیرد.

جعبه حمل سمعک

وقتی برای خرید بهترین و با کیفیت ترین سمعک ها هزینه می کنید، لازم است در نگهداری و حفظ آن نیز ممارست داشته باشید. چه سمعک مخفی و چه سمعک های رو گوشی و … در شب و یا هنگام استحمام باید از گوش خارج شوند و لازم است در جای امنی قرار بگیرند که در دسترس کودکان و یا در معرض آسیب های دیگر نباشند. جعبه ی نگهداری سمعک در این شرایط به کمک شما می آید و از سمعک با ارزش شما محافظت می کند. با قرار دادن سمعک در این محفظه ی بسته، دیگر گرد و غبار روی آن نمی نشیند و تمیز و سالم می ماند.

لوازم جانبی بی سیم

پیشرفت فناوری و امکان ارتباط بی سیم بین وسایل الکترونیک زندگی را برای تمام افراد بشر راحت تر کرده است. کم شنوایان عزیز هم از این فناوری بی بهره نمانده اند. قابلیت اتصال بی سیم سمعک به لوازم پخش صوت مثل ام پی تری پلیر یا تلفن همراه، شرایط زندگی را بسیار آسان تر می کند. لوازم جانبی سمعک در دسته ی بی سیم شامل کنترل از راه دور و برنامه های نرم افزاری پیشرفته ای هستند که این ارتباط را شکل می دهند. برنامه ها و ابزاری که با فشرده یک دکمه ی ساده به کار می افتند.

لوازم جانبی برندهای سمعک باهم تفاوت دارند؟

برخی از لوازم جانبی رایج مثل لوازم جانبی بی سیم برای اکثر برند های معتبر سمعک طراحی و عرضه شده اند. ممکن است برخی لوازم جانبی سمعک در بعضی از مدل ها وجود نداشته باشد. با توجه به نیاز خود و با مشورت متخصصان در سمعک شنوایی قلهک می توانید بهترین سمعک با بهترین لوازم جانبی متناسب با شرایط خود را انتخاب و تهیه کنید. اصل در انتخاب یک سمعک میزان کارایی آن برای درمان کم شنوایی است و انتخاب لوازم جانبی در مرحله ی بعدی قرار دارند. به هر حال در این مرکز بهترین انواع برند های سمعک با بهترین خدمات ارائه می شوند که نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کند.

لوازم جانبی سمعک زیمنس

لوازم جانبی مختلفی از جمله streamline MIC برای سمعک زیمنس طراحی شده است که برای اتصال به گوشی همراه و تلویزیون به صورت بی سیم مناسب است و صوت را درون سمعک پخش می کند. با وجود این اکسسوری صدای استریو با کیفیت شما را در ارتباط گرفتن با محیط کمک می کند. همچنین ابزار MiniPocket به عنوان ریموت کنترل از راه دور، راه حلی ایده آل برای کم و زیاد کردن صدا به میزان دلخواه و در محیط های مختلف است. این لوازم جانبی به افزایش کیفیت بهره برداری از یک سمعک کمک زیادی می کنند.

لوازم جانبی سمعک ویدکس

لوازم جانبی مختلفی برای سمعک ویدکس وجود دارد. از جمله COM-DEX که می تواند سمعک را به دستگاه هایی مثل تلفن همراه و پخش کننده های موزیک به صورت بی سیم متصل کند. علاوه بر این وجود ریموت کنترل COM-DEX Remote MIC برای این سمعک به نوعی میکروفون از راه دور است که بهبود شنوایی در جلسات کاری را مهیا می کند و به عنوان لواز جانبی می تواند به پیراهن فرد متصل شود. همچنین اکسسوری های دیگری که امکان اتصال به تلفن همراه و لپتاپ را فراهم می کنند نیز از سوی شرکت ویدکس عرضه می شود.

لوازم جانبی سمعک ریساند

میکروفون ریساند یکی از ابزار های جانبی جذاب برای کسانی است که می خواهند صوت محیط به صورت کاملاً استریو وارد سمعک آن ها شود و در فواصل کوتاه 50 متری کمک شایانی به ضفافیت و وضوح صدا می کند. ضمناً اینکه بدون اتصال هر گونه کابل یا سیم تنها با داشتن لوازم جانبی بتوانید صدای واضح تلویزیون یا دیگر دستگاه های پخش کننده ی صوت را درون گوش خود داشته باشید، عامل ترغیب کننده ای برای خرید لوازم جانبی بی سیم از برند ریساند است. البته انتخاب لوازم جانبی بر قیمت سمعک تاثیر گذارند.

لوازم جانبی سمعک استارکی

سمعک استارکی با لوازم جانبی متعددی نظیر SurfLink Mobile، SurfLink Media, SurfLink Remote و SurfLink Programmer برای ارتقاء کیفیت ارتباط در زندگی کم شنوایان عزیز به بازار آمده است. این سیستم های گوناگون بی سیم کمک می کنند تا ارتباط تلفنی به صورت هندزفری با بالاترین کیفیت امکان پذیر شود و یا اتصال به تلویزیون و رادیو و MP3 Player برای پخش مستقیم صدا درون سمعک ممکن شود. این ابزار ها قابلیت تنظیم صدا در محیط های مختلف را نیز ایجاد می کنند.

لوازم جانبی سمعک اتیکن

لوازم جانبی هیجان انگیزی برای برند فوناک وجود دارند. برای مثال Roger pen نوعی میکروفون بی سیم است که با کاستن از صدا های بلند پس زمینه کیفیت شنوایی را بالا می برد و این مساله به خصوص در جلسات مهم کاری به برقراری بهتر ارتباط، کمک شایانی می کند. از طریق این میکروفون استوانه ای که ظاهری شبیه خودکار دارد صدای واضح و شفافی از طریق سمعک فوناک به صورت مستقیم دریافت خواهد شد. انواع ریموت و ابزار اتصال بی سیم سمعک به دستگاه های پخش صوت نیز در زمره ی لوازم جانبی این برند وجود دارند.

لوازم جانبی سمعک ادیو سرویس

Audio Service یک برند آلمانی و معتبر سمعک با سابقه ی 40 ساله است و لوازم جانبی و اکسسوری های متنوعی برای مشتریان خود طراحی و عرضه کرده است. برای مثال قابلیت اتصال به نرم افزار ها و اپلیکیشن های گوشی های هوشمند یکی از مهمترین امکاناتی است که برای این سمعک تعبیه شده است. تغییر بلندی و ولوم صدا و برنامه های سمعک از این طریق به راحتی امکان پذیر می شوند. برای تجویز سمعک و انتخاب لوازم جانبی نیاز به انجام تست های شنوایی وجود دارد و برای تجویز سمعک در منزل نیز انجام تست شنوایی و بررسی های دقیق باید در محل انجام گیرد.

لوازم جانبی سمعک رکستون

لوازم جانبی سمعک رکستون برای پاسخگویی به تمام نیاز های یک فرد کم شنوا طراحی شده است. شارژر، ریموت کنترل و ابزار انتقال صوت بی سیم از مهمترین لوازم جانبی این برند به شمار می آیند. با کمک ریموت کنترل مجهز به فناوری بی سیم می توان تماس های تلفنی را بدون برداشتن گوشی تلفن با هر دو گوش شنید و صدای پخش شده از انواع دستگاه های پخش صوت مستقیم داخل سمعک قابل شنیدن هستند. البته علاوه بر این اپلیکیشن های مناسب برای سیستم های نرم افزاری آیفون و اندروید برای کنترل شدت صوت و تغییر تنظیمات سمعک رکتون نیز طراحی شده اند.