برند های سمعک کدام است؟

کلینیک سمعک شنوایی قلهک دارای نمایندگی انواع برندهای سمعک و ارائه تجهیزات و لوازم جانبی انواع سمعک با برند های روز دنیا و با مناسب ترین قیمت سمعک و همچنین با شرایط پرداخت مناسب تمامی نیاز های مشتریان خود را بر طرف می کند و در جهت کسب رضایت مشتریان کوشاست. در قسمت ذیل تمامی برند های موجود در سمعک قلهک معرفی شده اند. انواع مدل های تمام برند ها موجود است و شما می توانید سمعک خود را از بین آن ها انتخاب و خریداری کنید و یا با مشاوره خرید سمعک درخور سن ، شغل و … با مناسب ترین هزینه بهترین برند سمعک را انتخاب و خریداری فرمایید. 

سمعک اتیکن

سمعک اتیکن

سمعک اتیکن طراحی شده است تا داشتن به ارتباطات بهتر و با کیفیت تر کمک کند. سمعک های اتیکن کیفیت صدا را به خوبی بالا می برند و...

سمعک زیمنس

سمعک زیمنس

سمعک زیمنس ۱۳۰ سال نو آوری را در برند سیگنیا به ظهور رسانده است. بسیاری از ویژگی های زیمنس می تواند در بازگرداندن شنوایی و...

سمعک فوناک

سمعک فوناک

سمعک های فوناک راه حلی ساده برای زندگی با کیفیت هستتند. هدف این شرکت ارائه سمعک هایی است که...

سمعک استارکی

سمعک استارکی

ویژگی سمعک استارکی در نو آوری، طراحی و زیبایی است. انواع سمعک استارکی با توجه به فناوری به کار رفته در آن ها قیمت هایی..

سمعک برنافون

سمعک برنافون

برنافون یکی از برندهای موفق در تولید سمعک است که سال های طولانی را در این زمینه فعالیت داشته است. این برند بیش از نیم قرن است که...

سمعک ویدکس

سمعک ویدکس

برند دانمارکی ویدکس، یکی از تولیدکنندگان محبوب سمعک دیجیتال در جهان محسوب می شود . با سمعک ویدکس کیفیت و شفافیت صدا را...

سمعک فوناک

سمعک فوناک در سال 1947 در کشور سوئیس تاسیس شده است.سمعک های برند فوناک یکی از بهترین و کاربردی ترین سمعک ها در جهان است، بهره گیری و استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا از مهم ترین ویژگی های سمعک فوناک است. این برند از جمله معدود برندهای جهان است که فناوری محصولات آن لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مشهورترین سمعک شرکت  فوناک سمعک نایدا است که برای کودکان استفاده می شود. با وجود فناوری پیچیده، برند فوناک، اقدام به تولید انواع سمعک نامرئی، سمعک داخل گوشی و سمعک پشت گوشی کرده است.

سمعک زیمنس

شرکت زیمنس قدیمی ترین شرکت تولید سمعک است و یک برند آلمانی است، سمعک زیمنس تاریخی 130ساله دارد. شرکت تولید سمعک زیمنس از دو ویژگی فوق العاده برخودار است: اولین ویژگی پایبندی شدید به تعهدات و تلاش صادقانه برای بهبود سطح شنوایی است، دومین ویژگی سمعک زیمنس استفاده از فناوری روز دنیاست که هر ساله کیفیت محصولات خود را بالا می برد. اولین سمعک جیبی دنیا به نام فونوفور الفا توسط شرکت سمعک زیمنس وارد بازار شد. سمعک زیمنس طیف گسترده ای از سمعک های جدید با قابلیت پوشش دهی با توجه به نیاز هر فرد ارائه کرده است.
شما می توانید مجموعه ایی متنوع از انواع مدل های سمعک زیمنس را با عملکردهای متفاوت از سمعک های پنهان داخل گوشی گرفته تا سمعک های پر قدرت پشت گوشی و یا سمعک های چندمنظوره RIC را در این طیف مشاهده کنید و بر حسب نیاز خود از آنها بهره ببرید.

سمعک اتیکن

شرکت تولیدسمعک اتیکن در سال 1904 در دانمارک تاسیس شده است. شرکت اتیکن یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده  سمعک در جهان به شمار می آید و در زمینه تحقیقات شنوایی بسیار فعال است. این شرکت متعهد به ارائه بالاترین استاندارهای حرفه ای و بالاترین میزان کیفیت سمعک های موجود در دنیاست.
یکی از زیر شاخه های کمپانی اتیکن، اتیکن مدیکال است که در سال 2009 تاسیس شده است و هدف اصلی اتیکن مدیکال کمک به افراد کم شنوایی است که نمی توانند با سمعک های مرسوم درمان شوند.
سمعک اتیکن بیشتر از قیمت به نیاز بیمار توجه دارد.

سمعک ویدکس

سمعک ویدکس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید جدیدترین سمعک های دیجیتال، بسیار موفق بوده است و امروزه با بهره گیری از فناوری روز دنیا گامی جدید در عرصه تولید سمعک های هوشمند برداشته است. این شرکت با ارائه محصولات جدید از جمله سمعک وایرلس بی سیم یکی از مطرح ترین برند های سمعک موجود در بازار است. اولین سمعک های کاملاً دیجیتال داخل گوشی به نام Senso محصول شرکت ویدکس بودند. در حال حاضر سمعک های این شرکت در بیش از 150 کشور دنیا به فروش می رسد و طرفداران زیادی دارد.

سمعک استارکی

سمعک استارکی یک برند آمریکایی است. در سال 1973 استارکی اولین سمعک سفارشی خود به نام CE1 را به بازار عرضه کرد.برند استارکی دارای انواع سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی است. سمعک هوشمند ضد آب و نامرئی از محبوب ترین سمعک های استارکی است. البته در این نوع سمعک ها به دلیل کوچکی زیاد نمی توان مدار های اضافی جهت قابلیت بی سیم ایجاد نمود. یکی از افتخارات سمعک استارکی اولیه عرضه ی سمعک های بدون صدای فید بک یا سوت است که به استفاده کنندگان از سمعک اجازه می دهد بدون نگرانی عزیزان خود را در آغوش بگیرند. در ساخت سمعک های استارکی از جدید ترین فناوری های روز دنیا استفاده می شود.

سمعک یونیترون

سمعک یونیترون یک برند کانادایی است. این برند از زیر شاخه های کمپانی سونوا بر شمرده می شود. سمعک یونیترون یکی از تولید کنندگانی است که سریعترین رشد و کسب موفقیت را در میان برند های مختلف سمعک داشته است.
سمعک یونیترون تاریخچه ای طولانی در زمینه نوآوری در فناوری دارد. به همین دلیل است که یکی از موفق ترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان سمعک در دنیا است. طول عمر بالا، خدمات شایسته، کیفیت صدای خوب، قیمت مناسب و…از جمله دلایل گرایش افراد به سمعک یونیترون اعلام شده است. یونیترون در سال 2014 ، 2015 جایزه ی خوش طرح ترین تولیدات شنوایی را به خود اختصاص داده و مجموعه ای از زیباترین سمعک ها، از جمله سمعک نامرئی داخل گوشی و پشت گوشی را در اختیار دارد.

سمعک ریساند

شرکت ریساند یک شرکت دانمارکی است و سابقه‌‌ای طولانی در زمینه‌ی کمک به بازیابی شنوایی افراد دارد. ریساند انواع گوناگونی از جدیدترین فناوری ها را در اختیار دارد که سبب برتری دستگاه‌ های طراحی شده توسط این شرکت می‌شوند. سیستم پردازش صوت ریساند صداها را به بهترین و شفاف ‌ترین صورت ممکن منتقل می ‌کند و با شبیه ‌سازی عملکرد گوش واقعی، درک بسیار خوبی از صحبت افراد را به ارمغان می‌آورد. این شرکت به واسطه‌ی پژوهش های گسترده، موفق به دستیابی به سیستم متعادل و پایداری برای انتقال و تحلیل صوت گردید که عملکرد گوش طبیعی را تا حد قابل توجهی شبیه سازی می‌کند.تمام سمعک های ریساند به صورت ضد آب تولید می شوند و به دلیل استفاده از فناوری نانو در بخش های داخلی(میکرفون،رسیور و برد سمعک) و خارجی(پوسته سمعک) نسبت به آب مقاوم هستند.

سمعک برنافون

برنافون یکی از برترین کمپانی های سازنده سمعک در سوییس است و از پیشتازان موفق صنعت لوازم شنوایی به حساب می آید. این شرکت برای پردازش صوت بهتر فناوری به نام چنل‌فری (ChannelFree) یا بدون مجرا را ابداع کرده است. و این سیستم امروزه به نام سمعک برنافون به بازار عرضه می شود. برنافون برای تمامی انواع و سطوح آسیب‌های شنوایی محصولات خود را طراحی و عرضه می‌کند. این محدوده شامل انواع مدل های سمعک‌ های پشت گوشی، داخل مجرای شنوایی، کاملا داخل مجرای شنوایی و مدل گیرنده داخل گوش می ‌شود. سمعک‌ های برنافون همچنین از نظر فناوری شامل محصولاتی بسیار با کیفیت تا محصولاتی اقتصادی‌ تر و به صرفه ‌تر می‌شوند.

سمعک پرسنا مدیکال

پرسنا مدیکال قدیمی ترین تولید کننده سیستم های شنوایی و سمعک در آمریکا و دارای بزرگترین آزمایشگاه تولید سمعک (hearing aid Laboratory)  در این کشور است.
همکاری پرسنا مدیکال با شرکت های به نام دنیا از جمله SpeechPro (تولید کننده اولین سیستم فیتینگ اتوماتیک) و کمپانی Vcom (تولید کننده اولین سیستم های شناسایی صدا در جهان)، باعث ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های جهانی توسط این مجموعه گردیده است. طیف وسیع محصولات پرسنا شامل انواع سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی است. این شرکت تمام توان خود را صرف بهبود کیفیت زندگی کم شنوایان می کند.

سمعک بلتون

کمپانی سمعک اینترتون در آلمان با هدف تولید سیستم های کمک شنوایی و سمعک جهت افزایش درک گفتار در حضور نویز و راحتی استفاده با پایین ترین قیمت در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی شروع به کار کرده است و هم اکنون محصولات این شرکت در بیش از چندین کشور جهان از جمله ایران ارائه می گردد. شرکت سمعک اینترتون با مشارکت شرکت GN در راستای تحقق اهداف خود از فناوری نوین CORE آنها بهره مند می شود تا بتواند خواسته افراد کم شنوا را که درک گفتار در محیط های شلوغ می باشد، به طور مطلوب فراهم کند.