سمعک برنافون + انواع مدل های آن

برنافون یکی از برندهای موفق در تولید سمعک است که سال های طولانی را در این زمینه فعالیت داشته است. این برند بیش از نیم قرن است که فعالیت خود را در تولید سمعک آغاز کرده است. این کمپانی همیشه به دنبال این بوده است که محصولاتی را با پردازش صدای عالی و طراحی مناسب ساخته و روانه بازار کند. سمعک برنافون محصولات خود را در انواع داخل گوشی، پشت گوشی و نامرئی تولید می کند. برای اینکه پردازش بهتری روی صداها انجام شود سمعک برنافون از تکنولوژی channel Free استفاده می کند. در واقع این تکنولوژی ابداع این کمپانی است. علاوه بر سمعک شرکت برنافون در تولید لوازم جانبی هم موفق بوده و ابزار خوبی را برای راحت تر شدن کم شنوایان در حین استفاده از سمعک تولید می کند.

سمعک برنافون

درباره برند سمعک برنافون

کمپانی برنافون سوییس با بیش از نیم قرن سابقه و ۵۰۰ نفر پرسنل متخصص ، به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در زمینه سمعک و وسایل کمک شنوایی در دنیا شناخته شده است. وجود ۷۰ نمایندگی در سراسر جهان به عنوان شاخصی از عملکرد وسیع و کیفیت مطلوب محصولات این شرکت است.ارایه تکنولوژی های منحصر به فرد پردازش صدا و طراحی بی نظیر برای هر نوع سلیقه و نیاز مصرف کننده ، نوآوری را در این کمپانی به یک ویژگی شاخص تبدیل کرده است.

از جمله دستاوردهای شایان ذکر این کمپانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • معرفی تنها تکنولوژی پردازش صوتی بدون کانال (channel Free) دردنیا
  • معرفی تکنولوژی بی نظیر انتقال فرکانسی برای کم شنوایی های خاص
  • برنده جایزه برتر طراحی اروپا  Red Dot Design Awar
  • اولین کمپانی ارایه کننده سمعک با ریموت کنترل به منظور کاربرد آسان برای کاربر

تکنولوژی های سمعک برنافون

این کمپانی همیشه به دنبال استفاده از بهترین تکنولوژی ها برای بهتر شدن کیفیت محصولات خود بوده است. می توان گفت که برنافون تا حد قابل توجهی در این زمینه موفق بوده است. نتیجه این سیاست این بوده است که رفاه و آرامش بیشتری را به مشتریان خود هدیه می دهد. یکی از تکنولوژی هایی که برنافون از آن استفاده می کند DECS است. این جدیدترین تکنولوژی این برند است و به معنای سیستم کنترل محیط پویا می باشد. یکی از قابلیت های این تکنولوژی این است که در هر محیطی کار می کند. در واقع می توان از این تکنولوژی در محیط های ساکت و یا محیط های نویزی و پر سر وصدا استفاده کرد. این تکنولوژی می تواند در هر لحظه ۳۲۰۰ نقطه اطلاعاتی را بررسی و تحلیل کند. این کمپانی تنها از طبقه بندی ساده چند موقعیت صوتی استفاده نمی کند و معتقد است این به تنهایی کافی نیست. به همین دلیل در تکنولوژی DECS تنها از چند موقعیت ساده استفاده نمی شود. بنابراین می توان گفت که این تکنولوژی خیلی گسترده تر بوده و بر اساس محیط های مختلفی که ممکن است در آن قرار گیرد عملکرد خود را تغییر می دهد. این موضوع باعث می شود که سمعک های برنافون که این تکنولوژی را دارند مانند گوش انسان طبیعی عمل کنند. در این سمعک ها تکنولوژی های بیشتری هم به کار گرفته شده است که یکی از آن ها کنترل صدای سوت است. میتوان گفت که این تکنولوژی در همه  سمعک های برنافون استفاده می شوند‌. طریقه کار کردن این سیستم به این شکل است که سیگنال های صدای سوت را قبل از رسیدن به گوش افراد دریافت کرده و آنها را حذف می کند. این سیستم در همه شرایط های مختلفی که بیمار در آنها قرار می گیرد کار میکند.

یکی دیگر از تکنولوژی های خوب  برنافون سیستم کاهنده نویز است. محیط های نویزی شامل مواردی همچون ترافیک، مکان های پر سروصدا، سالن کنسرت و… هستند. حضور در این مکان ها برای بیمار بسیار سخت خواهد بود. با استفاده از این تکنولوژی سمعک های برنافون تا حد زیادی نویز را کاهش می دهند. در این زمان فرد این توانایی را پیدا می کند که بر روی گفتار تمرکز کرده و مکالمه داشته باشد.

انتقال فرکانسی یکی دیگر از تکنولوژی های این سمعک ها می باشد‌. این یکی از بهترین تکنولوژی هایی است که تاکنون در سمعک به کار گرفته شده است. این تکنولوژی باعث می شود اطلاعاتی که به قسمت های مرده حلزون فرستاده می شوند دریافت شده و به قسمت های سالم تر حلزون گوش منتقل می شوند. از این تکنولوژی در سمعک های جدیدتر و رده بالاتر برنافون استفاده شده است.

مزایا و معایب سمعک های برنافون

در محصولات جدید این برند ایرادات گذشته به حداقل رسیده اند. اما در مورد مزایای سمعک های برند برنافون می توانیم موارد زیادی را بیان کنیم. در قسمت قبل درباره تکنولوژی این سمعک ها توضیحاتی را قرار دادیم. همه مواردی که بیان کردیم جزء مزایای این سمعک ها به حساب می آیند. علاوه بر این موارد می توان به کیفیت بالای ساخت این سمعک ها اشاره کرد. این کمپانی همیشه سعی دارد با بهترین طراحی سمعک های خود را تولید کند. همچنین همیشه به دنبال نوآوری و پیشگام بودن است‌ که این موضوع موفقیت آنها را دو چندان می کند. برای اولین بار این برنافون بود که تکنولوژی پردازش صوتی بدون نیاز به کانال را ارائه کرد. همچنین برای اولین بار سمعک های ریموت کنترلی را این کمپانی ارائه کرد.

انواع مدل های سمعک برنافون

این کمپانی بیش از پنجاه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. در طی این سال ها برنافون توانسته است سمعک های مختلفی را تولید کند‌. هر کدام از این مدل های مختلف برنافون خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این قسمت قصد داریم بهترین مدل های سمعک برنافون را برای شما آشنا کنیم. در این بخش با ما همراه باشید تا با ویژگی های هر سمعک بیشتر آشنا شوید.

سمعک های وایرون Viron

سمعک viron

سمعک وایرون فناوری ممتازی را برای چالش بر انگیز ترین شرایط شنوایی ارائه...

برای اطلاعات بیشتر راجع به سمعک های وایرون کلیک کنید.

 

آشنایی با سمعک های خانواده Leox

سمعک leox برنافون

سمعک LEOX  خانواه ای از سمعک های برنافون هستند که...

برای اطلاعات بیشتر راجع به سمعک لئوکس کلیک کنید.

 

سمعک ZERENA

زرنا یکی از بهترین سمعک های کمپانی برنافون به حساب می آید. این کمپانی تمام تلاش خود را به کار گرفت و با توجه به نظرات و پیشنهادات مردم توانست سمعک زرنا را تولید کند. این سمعک برای افراد بهترین کیفیت شنوایی را ایجاد می کند. همچنین به افراد این امکان را می دهد که در محیط های مختلف بدون کمترین مشکلی حضور داشته و با دیگران صحبت کنند. در این سمعک بهترین و جدیدترین تکنولوژی های برنافون به کار گرفته شده اند. در این سمعک از تکنولوژی بی سیم رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز استفاده شده است که این امکان را فراهم می کند که سمعک به طور مستقيم به موبایل و دیگر سیستم های صوتی وصل شود. همچنین در این سمعک از تکنولوژی DESC استفاده شده است که در قسمت های قبل به طور کامل به آن پرداختیم. این سمعک ها در همه محیط ها صداهای طبیعی و با کیفیت تولید می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این سمعک کنترل وزوز گوش است.

در این سمعک ها از سیستم Easy control استفاده شده است. همچنین این امکان وجود دارد که امواج صوتی از هر دستگاه بلوتوثی به سمعک فرستاده شوند. می توان سمعک را به هدفون تبدیل کرد و از این طریق مکالمه تلفنی داشته و یا به موزیک گوش داد. محدوده ارتباطی این سمعک ۱۵ متر است. این سمعک دارای ریموت کنترل است و از این طریق می توان بر روی تنظیمات آن کنترل داشت. این ریموت میتواند تا فاصله دو متر به سمعک وصل شود. سمعک zerena دارای محصولات پشت گوشی، داخل گوشی و سمعک شارژی می باشد.

سمعک زرنا برنافون

سمعک INZIA

خانواده INZIA یکی از سمعک های خوب تولید شده در برند برنافون به حساب می آید. در بین گروه های مختلف سمعک برنافون این گروه دارای به صرفه ترین سمعک ها است. این گروه بر روی تولید سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی تمرکز دارند. در این سمعک ها از سیستم دیجیتال Channel free استفاده شده است. پهنای باند این سمعک ۸ کیلو هرتز است. این سمعک می تواند نویز فیدبک تطبیقی را در دو حالت حذف کند. در این سمعک ها از برنامه های چند محیطی استفاده شده است. مدل های پشت گوشی INZIA با قابلیت ضد آب تولید شده اند. همچنین در مدل INIZIA3  قابلیت کنترل نویز ناشی از باد وجود دارد. در کیفیت ساخت این سمعک ها دقت بسیار بالایی به کار گرفته شده است.

سمعک الفا برنافون

برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید سمعک از مجموعه سمعک قلهک روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

سمعک XTREME

سمعک XTREME گروهی از سمعک های سوپر پاور برنافون است که با قابلیت های بالایی تولید می شوند. امکان بهره وری و خروجی این سمعک ها بسیار زیاد است. این دسته از سمعک ها برای کم شنوایی های شدید تا عمیق به کار می روند. افرادی که دارای کم شنوایی های بالایی هستند می توانند از این سمعک استفاده کنند. این رده از سمعک های برنافون دارای دو دسته  Xterem121 و Xterem120 هستند. هر دوی این سمعک ها کم شنوایی های شدید تا عمیق را پوشش می دهند. مدل Xterem120 یک سمعک باریک است که ولوم کنترل چرخان بر روی آن قرار گرفته است این ولوم کنترل برای کم و زیاد کردن صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

سمعک Nevara برنافون

سمعک برنافون Nevara در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شود. این سمعک همه ویژگی های پایه را دارا می باشد. قابلیت اتصال به ریموت کنترل در این سمعک ها وجود دارد. این سمعک دارای ویژگی های زیادی است که در ادامه به بیان آنها می پردازیم . این امکان وجود دارد که این سمعک تا پهنای باند ۸ کیلو هرتز پردازش دیجیتال بر روی سیگنال ها داشته باشد‌. داشتن برنامه های چند محیطی هم  یکی دیگر از ویژگی های آن است. این سمعک ها دارای دایرکشن آلیتی اتوماتیک هستند. می توان برنامه تشخیص تلفن را برای این سمعک فعال کرد و از آن استفاده کرد. حذف نویز فیدبک یکی دیگر از ویژگی های همین سمعک است. در سمعک های پشت گوشی Nevara سیستم محافظ در برابر آب و گرد و خاک به کار گرفته شده است.  همچنین این امکان وجود دارد که اطلاعات در این سمعک ثبت شوند. برنامه های شنیداری این سمعک را می توان در ۷ حالت مختلف انتخاب کرد.

سمعک suppremia 3/7

سمعک سامپرمیا برنافون جزء مدل های سوپر پاور این برند بوده و به صورت پشت گوشی تولید می شوند. این سمعک کم شنوایی های شدید تا عمیق را پوشش می دهد. در این سمعک ها از تکنولوژی Audio Efficiency استفاده شده است. این تکنولوژی بازآوایی و تراکم فرکانسی را کاهش میدهد. در این مدل سمعک از ریموت کنترل هم استفاده شده است. افراد می توانند با استفاده از این ابزار بر روی سمعک کنترل داشته باشند. سمعک suppremia در دو رده ۳و۷ قابل سفارش است. این دو سمعک دارای برنامه های چند محیطی هستند. همچنین دارای تله کویل هم می باشند‌. در مدل ۷ این سمعک قابلیت پیدا کردن خودکار سمعک وجود دارد. این گروه تا پهنای باند ۸ کیلو هرتز پردازش سیگنال دیجیتال دارند. در هر دو مدل از سیستم ضد آب استفاده شده است. همچنین این سمعک ها در برابر گرد و خاک دارای محافظ هستند. یک نشانگر یا نمایشگر LED بر روی این سمعک ها قرار گرفته است. این سمعک دارای سیستم کاهش نویزهای مختلف می باشد. در گام های یک دسی بل قابلیت تغییر صدا وجود دارد. دارای تله کویل و دایرکشنالیتی تطبیقی هستند. در این دو سمعک سیستم ثبت اطلاعات وجود دارد.

سمعک LEOX

سمعک لئوکس یکی از جدید ترین سمعک های برنافون به حساب می آید. این سمعک دارای دو سطح  عملکردی ۳و۷ است. این سمعک کم شنوایی های شدید تا عمیق را پوشش می دهد. در این سمعک از تکنولوژی true environment استفاده شده است. این تکنولوژی درک جدید و خوبی را از اصوات به بیماران می دهد. می توان گفت لئوکس یکی از بهترین سمعک های دنیا می باشد. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که این سمعک توانسته است رضایت سخت ترین بیماران را جلب کند. بر روی سمعک های گروه لئوکس از نمایشگر LED استفاده شده است. در این سمعک از روکش های ضد آب استفاده شده است و همچنین در برابر گرد و خاک مقاوم هستند. این سمعک می تواند فیدبک و نویز را کنترل کند. این سمعک سیستم بلوتوث 4/2 گیگا هرتز دارد.

تمامی منابع صوتی بلوتوث را می توان به این سمعک وصل کرد. همچنین در ساخت سمعک لئوکس از سیستم انتقال فرکانس استفاده شده است. دکمه های کنترل برنامه و صدای این سمعک جدا از هم بوده و این موضوع کار را برای بیماران راحت میکند. قابلیت وایرلس دو گوشی بین دو سمعک وجود دارد. درب باتری سمعک LEOX برنافون دارای قفل است.

سمعک آلفا برنافون

سمعک Alpha برنافون یکی از تولیدات خوب و پیشرو این کمپانی است. این سمعک جدیدترین محصول شرکت برنافون است. در این سمعک از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. در این سمعک از تکنولوژی  Hybrid Technology استفاده شده است. این سمعک اولین محصولی است که علاوه بر قابل شارژ بودن و دارای فناوری ترکیبی می باشد. این سمعک گفتار و شنیدن را برای افراد راحت می کند. دستگاه های صوتی زیادی را می توان به صورت مستقیم به این سمعک وصل کرد. طبق استقبالی که از این سمعک شده است این یکی از محبوب ترین سمعک های برنافون به حساب می آید. راحتی این سمعک و کیفیت صدای آن به حدی بالاست که فرد گاهی فراموش می کند که کم شنوایی داشته و دارد از سمعک استفاده می کند. کیفیت صدای این سمعک در حین مکالمه و پخش موسیقی خیلی بالاست. سمعک برنافون آلفا اولین سمعکی بود که فناوری ترکیبی را ارائه داد. در واقع در این سیستم دو مدل پردازش در سمعک به کار گرفته شده اند‌. این سمعک در پیچیده ترین و سخت ترین محیط ها بهترین و طبیعی ترین صداها را به  بیمار می رسانند.

سمعک Acriva برنافون

سمعک آکریوا برنافون برای کم شنوایی های ملایم تا شدید به کار می رود. در واقع همه افراد دارای کم شنوایی های عمیق نیستند و سمعک مناسب برای هر کسی بر اساس وضعیت او تعیین می شود. این گروه از برنافون چند نوع سمعک را تولید می کند که هر کدام دارای ویژگی های مربوط به خود هستند. در این سمعک ها سیستمی به کار گرفته شده است که باعث حذف شدن صدای اضافه ی محیط می شود. برای برنامه ریزی دارای ۱۳ گزینه می باشد. همچنین از برنامه های چند محیطی و موسیقی زنده و سینما در این سمعک ها استفاده شده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت سمعک های برنافون و سایر سمعک ها و همچنین مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه سمعک قلهک با شما تماس بگیرند.

    سمعک کاریستا برنافون

    سمعک Carista برنافون دارای دو نوع داخل گوشی و پشت گوشی است. این سمعک در دو رده ۳ و ۵ تولید می شود. می توان گفت افراد با انواع کم شنوایی ها می توانند از این سمعک استفاده کنند و این نکته بسیار مثبتی است. در این سمعک از برنامه تلفن  اتوماتیک استفاده شده است. قابلیت اتصال به سمعک به صورت سریع و اتوماتیک وجود دارد. برای اینکه رطوبت و تعریق مشکلی به وجود نیاورد در سمعک از پوشش نانو استفاده شده است. در این سمعک از سیستم انتقال فرکانس برای کودکان استفاده شده است.

    سمعک Saphira

    سمعک Saphira در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شود. این سمعک دو رده ۳ و ۵ دارد. از این محصول هم می توان برای هر نوع کم شنوایی استفاده کرد. این سمعک دارای برنامه تلفن اتوماتیک می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که این سمعک دارد اندازه کوچک نسبت به دیگر سمعک ها می باشد. در این سمعک از تکنولوژی channel free استفاده شده است.

    لوازم جانبی سمعک های برنافون

    شرکت برنافون برای راحت تر بودن کاربران علاوه بر سمعک در ساخت لوازم جانبی آن هم فعالیت می کند. این ابزار کار را  برای کاربران راحت می کنند و باعث می شوند فرد تجربه بهتر و لذت بخش تری داشته باشد‌. می توان گفت اپلیکیشن هایی که این شرکت ارائه می دهد هم در اختیار سمعک بوده و جزء لوازم جانبی سمعک برنافون به حساب می آیند. یکی از این برنامه ها Easy Control-A است. با استفاده از این اپلیکیشن می توان ولوم صداهایی که سمعک مستقیما از لوازم بلوتوثی دیگر دریافت می کند را تنظیم کرد. همچنین این امکان را به فرد می دهد که تغییرات لازم را در برنامه ها ایجاد کرده و یا حتی سمعک را بی صدا کند. علاوه بر این امکان مشاهده سطح باتری سمعک را در هر لحظه به فرد می دهد.

    یکی دیگر از این ابزارها Sound Clip-A است. این ابزار هم سیگنال های دستگاه های بلوتوث دار را به سمعک ارسال می کند. در واقع این ابزار سمعک را به یک هدفون تبدیل می کند. همچنین نقش ریموت میکروفن و ریموت کنترل را هم ایفا می کند. یک ابزار دیگر که برنافون ارائه می کند TV-A Adapter است. این ابزار سیگنال ها را از طریق تکنولوژی 2/4GHz به سمعک می فرستد و تا ۱۵ متر برد دارد. این دستگاه می تواند سیگنال های صوتی را به هر تعداد سمعک بفرستد.

    RC-A Remote control هم یکی دیگر از ابزارهای این برند است.از طریق  این ابزار هم می توان قابلیت هایی همچون بی صدا کردن سمعک، تغییرات در تنظیمات سمعک، تغییر ولوم، قفل کردن سمعک و… را انجام داد.

    قیمت سمعک های برنافون

    قیمت سمعک های برنافون به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل باعث می شوند که نتوان قیمت مشخصی را برای محصولات برنافون مشخص کرد. یکی از عواملی که تاثیر اصلی را بر روی این موضوع می گذارد مدل های مختلف برنافون می باشند. در هر مدل امکاناتی به کار رفته است که باعث می شوند سطح سمعک ها و در پی آن هزینه آنها تغییر کند. بنابراین نمی توان گفت این هزینه چقدر است. زیرا تاکنون تعداد زیادی سمعک در این کمپانی تولید شده اند. بنابراین اگر کسی بخواهد از این قیمت ها اطلاع داشته باشد می بایست به یک شنوایی سنج مراجعه کند. شنوایی سنج اول باید مشکلات شنوایی فرد را بررسی کند سپس با توجه به آنها قیمت سمعک مناسب فرد را به او اعلام کند.

    (02) دیدگاه

    1. کرامت اله حق نگهدار
      2023/12/15

      احتیاج به سمعک برنافون دارم چنانچه نتیجه شنوائی سنجیم را ارسال کنم نوع سمعک و هزینه آنرا مشخص میفرمائید؟

      پاسخ
      • samakgholhakseo
        2023/12/31

        درود برشما، بله حتما شما لطف کنید با شماره های موجود تماس بگیرید تا متخصصین ما راهنماییتون کنند

        پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *