سمعک اینترتون + ویژگی های آن

اینترتون یکی از بهترین برند های تولید کننده سمعک در جهان است . این برند انواع مختلفی از سمعک ها را در کمپانی خود تولید می کند که متعلق به کشور دانمارک است. کمپانی اینترتون در تولید سمعک های خود از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند تا از رقابت با رقبای خود جا نماند. تنوع مدل و رنگ سمعک های اینترتون باعث می شود که افراد با سنین مختلف بتوانند از این سمعک ها استفاده کنند. استفاده از مدل های جدید این سمعک باعث می شود که افراد بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند. سمعک های کمپانی اینترتون دارای سیستم ضد آب هستند که باعث می شود طول عمر و داوم این سمعک افزایش پیدا کند. همچنین در این سمعک ها از سیستم نانو استفاده شده است که این موضوع هم عمر سمعک را افزایش می دهد.

کمپانی سمعک اینترتون بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید سمعک و لوازم جانبی آن فعالیت می کند. در این کمپانی سعی شده است که از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شود تا افراد بتوانند بهترین استفاده را از سمعک های روز دنیا داشته باشند. به طور میانگین در 70 کشور دنیا سمعک های اینترتون ارائه می شوند.

برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید سمعک از مجموعه سمعک قلهک روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

سمعک اینترتون

تکنولوژی و قابلیت های سمعک اینترتون

سمعک های اینترتون قابلیت ها و ویژگی های مختلفی را در سمعک های خود به کار می گیرند. این برند زیر نظر گروه (GN) کار می کند. گروه GN علاوه بر اینترتون برند های دیگری همچون بلتون و ریساند را شامل می شود. به همین دلیل است که شباهت های زیادی میان سمعک اینترتون با این دو برند وجود دارد. یکی از ویژگی هایی که برند اینترتون دارد این است که برای افراد در همه سنین و با همه نوع کم شنوایی سمعک تولید می کند. این موضوع در کنار هزینه مناسب باعث شده است که افراد زیادی بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند.

یکی از ویژگی های اصلی سمعک های اینترتون قابلیت ضد رطوبت و ضد آب بودن آنها است. این موضوع باعث می شود که طول عمر این سمعک ها به حداکثر برسد و ماندگاری بالایی داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این سمعک ها دارند و باعث پرطرفدار بودن آنها شده است قیمت مناسب آنها نسبت به امکاناتی است که دارند. سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی سمعک اینترتون با قابلیت ها و کیفیت های بالایی ساخته می شوند. این برند باعث شده است که افراد با کم شنوایی های بالا هم این امکان را داشته باشند که از سمعک های داخل گوشی استفاده کنند.

انواع سمعک های اینترتون

برند اینترتون مدل های مختلفی از سمعک را ارائه می دهد. این برند بالای صد سال در این زمینه فعالیت کرده و در این سال ها توانسته است محصولات متعددی را تولید کند. در این قسمت قصد داریم تعدادی از این مدل ها که موفق هم بوده اند را به شما معرفی کنیم. این کار باعث می شود افرادی که به دنبال سمعک هستند با آگاهی بیشتری به جست و جو بپردازند. بنابراین اگر به دنبال سمعک می‌ گردید این مطلب را مطالعه کنید.

سمعک ردی اینترتون (Ready)

Ready جدیدترین سمعکی است که توسط کمپانی اینترتون ارائه شده است. این رده از سمعک اینترتون در سال 2020 ارائه شد. این گروه از اینترتون در زمینه تولید سمعک های داخل گوشی و پشت گوش فعالیت دارد. سمعک Ready خود به چند نوع تقسیم می شود که در انتهای این بخش به هر کدام می پردازیم. از جمله ویژگی هایی که این سمعک ها دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سمعک ready اینترتون

  • قابلیت هایی در این سمعک ها به کار رفته است که باعث می شوند وزوز گوش تا حد قابل توجهی درمان شود. در واقع می تواند به اندازه چشمگیری وزوز گوش را کنترل کند. سیستم این سمعک به این صورت است که فرد می تواند خود سیستم درمانی وزوز گوش را با استفاده از اپلیکیشن تنظیم کند.
  • این کمپانی سمعک های داخل گوش خوبی را ارائه می دهد که می تواند کم شنوایی های شدید تا عمیق را پوشش دهند.
  • به جز سمعک های رده CIC همه سمعک های این کمپانی را می توان به صورت مستقیم به گوشی های موبایل وصل کرد. همچنین در گوشی های آیفون این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم با تلفن صحبت کرد. در واقع سمعک و موبایل به صورت مستقیم به هم وصل می شوند و فرد صدا ها را در گوش خود دریافت می کند.
  • نسبت به مدل های قدیمی تر قدرت حذف فیدبک قوی تری دارد.

سمعک Ready2

همانطور که بیان کردیم این سمعک در چند رده تولید می شود. یکی از رده های این سمعک Ready2 است. این سمعک که 6 کانال دارد یکی از تولیدات خوب این کمپانی است. این امکان وجود دارد که سمعک های داخل گوشی این رده را با کیفیت بالایی ساخت سمک. مدل ردی 3 هم دیگر زیر مجموعه این گروه است. این سمعک دارای 8 کانال است. یکی دیگر از این سمعک ها مدل 4 Ready است که دارای 12 کانال بوده و انواع کم شنوایی را پوشش می دهد. مدل آخر این دسته سمعک ردی 6 اینترتون است. این نوع سمعک 14 کانال فرکانسی دارد. در ساخت این سمعک از بالاترین تکنولوژی های این شرکت استفاده شده است. می توان گفت این یکی از بهترین تولیدات اینترتون است.

سمعک کازمو اینترتون

سمعک Cosmo اینترتون یک سمعک وایرلس است که در آن از تکنولوژی هوشمند استفاده شده است. این سمعک در مدل های داخل گوش و RIC به بازار ارائه می شود. یکی از مدل های این گروه که کازمو 662 (Casmo662) نام دارد، کوچک ترین سمعک دنیا می باشد. در این سمعک از مدار Auco Phone استفاده شده است. این سمعک قابلیت فیتیگ با دو رسیور استاندارد را دارد.

گروه سمعک کازمو اینترتون که دارای سمعک های مختلفی می باشد محصولات خود را با این ویژگی ها می سازد. این گروه در سمعک های گروه Casmo662 دارای 15 کانال می باشد. همچنین در گروه CRISP362 محصولات خود را با 8 کانال ارائه می دهد. در این سمعک ها تکنولوژی Sounb Scape به کار گرفته شده است که گوش طبیعی انسان را شبیه سازی می کند. این محصولات این قابلیت را دارند که با توجه به نوع شنوایی فرد به صورت خودکار سیستم Crossover FREQVENCy را تنظیم کند.

سمعک سنترو اینترتون

سنترو یکی از مدل های رده بالای اینترتون به حساب می آید. این گروه از اینترتون سمعک های خود را در سه رده به بازار ارائه می دهد. این سه رده سمعک با 12، 14، 17 کانال ارائه می شوند. همه این مدل ها بدون نیاز به سیم به گوشی های آیفون وصل می شوند و از این طریق فرد می تواند از امکانات صوتی موبایل استفاده کند. برای منبع تغذیه این سه رده سمعک از باتری 312 استفاده شده است. یکی از ویژگی هایی که این سمعک ها دارند امکان تغییر برنامه سمعک با استفاده از موبایل می باشد. همچنین می توان ولوم سمعک را از این طریق تغییر داد. بر روی صفحه موبایل میزان شارژ باتری سمعک قابل مشاهده خواهد بود. می توان صدای ترجمه متن را از Google translate شنید. همچنین می توان از راه دور از آیفون به عنوان یک میکروفن استفاده کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت سمعک های اینترتون و سایر سمعک ها و همچنین مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه سمعک قلهک با شما تماس بگیرند.

    سمعک استپ اینترتون

    سمعک step اینترتون دارای سه سطح 2، 4 و 6 است. سطح 6 این سمعک آخرین مدل آن است که به تازگی ارائه شده است. این گروه سمعک های خود را در مدل های داخل گوش، پشت گوش و RIC ارائه می دهد. سمعک step6 که آخرین مدل و محصول این گروه است دارای 17 کانال پردازشی می باشد. در این مدل سمعک ها امکانات و ویژگی های فوق العاده ای به کار گرفته شده است که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

    سمعک step اینترتون

    • یکی از قابلیت های این سمعک ها قابلیت مقاومت در برابر تعریق و رطوبت است. به این منظور از پوشش نانو استفاده شده است.
    • این قابلیت وجود دارد که سمعک با استفاده از سیستم وایرلس به وسایل صوتی وصل شود.
    • این امکان وجود دارد که سمعک برای 4 محیط شنیداری تنظیم شود.
    • در این سمعک ها برای اینکه هر دو سمعک به صورت همزمان به هم وصل شوند از سیستم وایرلس استفاده شده است.
    • سیستم وایرلس Airlink این امکان را به ما می دهد که بتوانیم به آسانی سمعک را تنظیم کنیم.
    • علاوه بر موبایل می توان با استفاده از سیستم وایرلس سمعک را به کامپیوتر، تلویزیون و … وصل کرد.
    • این سمعک ها می توانند احتمال به وجود آمدن فیدبک را پیش بینی کنند.
    • این امکان وجود دارد که سمعک های این رده به صورت خودکار با محیط های مختلف تطابق پیدا کنند.
    • می توان به صورت همزمان در ولوم و برنامه هر دو سمعک تغییراتی را ایجاد کرد.
    • این سمعک ها با قابلیت جلوگیری از نویز  باد و فیدبک تولید می شوند.

    سمعک کریسب اینترتون

    سمعک Crisp اینترتون آخرین سمعک وایرلس این کمپانی می باشد. این گروه از برند اینترتون در مدل های 2 و 3 سمعک های خود را ارائه می دهد. این گروه سمعک های پشت گوشی، داخل گوشی و RIC را تولید می کند. این گروه از اینترتون دارای ویژگی های خاصی می باشد که پیشنهاد می کنیم با آنها آشنا شوید.

    • برای اینکه ارتباط بهتر و سریعتری بین سمعک و دستگاه های دیگر ایجاد شود از تکنولوژی وایرلس استفاده شده است. این تکنولوژی دارای حافظه 4/2 گیگاهرتزی است.
    • برای تنظیم این سمعک ها نیازی به کابل نبوده و از سیستم وایرلس استفاده می شود.
    • این سمعک ها دارای سیستم AUTOPHONE هستند که به صورت خودکار برنامه تلفن را فعال می کند.
    • تا فاصله 7 متری می توان گفتار یا هر صدای دیگری را به سمعک انتقال داد.
    • می توان از این سمعک ها به جای سیستم FM استفاده کرد. به اینگونه که بر روی لباس نصب می شود و افراد می توانند بدون نیاز به لوازم جانبی گویندگی کنند.
    • این سمعک ها طراحی ظریفی داشته و بسیار کوچک هستند.
    • این سمعک در محیط های شلوغ درک گفتار بالایی را به افراد می دهد. همچنین فرد در حین رانندگی، داخل ماشین و در کنفرانس ها درک گفتار بالایی دارد.

    قیمت سمعک های اینترتون

    اینترتون یکی از برند هایی است که در تکنولوژی و امکاناتی که ارائه می دهد قیمت مناسبی را بر روی محصولات خود می گذارد. این موضوع باعث می شود که همه افراد بتوانند با یک هزینه ی معقول و مناسب از امکانات خوب این برند استفاده کنند. این هزینه در برابر دوام و کیفیتی که سمعک های اینترتون دارند واقعا مناسب است. قیمت سمعک اینترتون را نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد. دلیل این موضوع این است که اینترتون مدل های مختلفی از سمعک را تولید می کند که هر کدام دارای امکانات مختلفی هستند. تاثیر تحریم ها و در پی آن یکسان نبودن قیمت ارز در کشور ها هم یکی از مواردی است که باعث می شود که این سمعک ها در کشور ما دارای ثبات قیمتی نباشد. با این حال اینترتون یکی از برند هایی است که هزینه محصولات آن را در کشور ما مناسب است. یکی از بهترین راه ها برای تغییر این هزینه بررسی دقیق بیمار و سطح کم شنوایی او می باشد. در چنین شرایطی می توان مشخص کرد که دقیقا چه سمعکی برای فرد مناسب است و قیمت دقیق را به او ارائه داد.

    برای استعلام قیمت سمعک روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

    آیا می توان سمعک اینترتون را فقط برای یک گوش استفاده کرد؟

    یکی از سوال هایی که همیشه مطرح می شود این است که آیا می توان از سمعک های برند اینترتون تنها برای یک گوش استفاده کرد یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله این امکان وجود دارد. در خیلی از موارد افراد تنها در یک گوش مشکلات کم شنوایی دارند و گوش دیگر آن ها کاملا سالم است. در چنین مواردی غیر منطقی است که در هر دو گوش از سمعک استفاده شود. اما در صورتی که هر دو گوش مشکل داشته باشد بهترین کار این است که برای هر دو گوش از سمعک استفاده شود. این موضوع باعث می شود که هم فرد راحت تر صدا ها را بشنود و هم از افت شنوایی او جلوگیری شود. بنابراین توصیه ما این است که افراد به یک شنوایی سنج خوب مراجعه کنند و تشخیص را بر عهده او بگذارند.

    آیا سمعک های اینترتون به گوشی موبایل هم متصل می شوند؟

    اگر از ابتدای این مطلب با ما همراه بوده باشید متوجه شده اید که در قسمت های قبل هم به این موضوع اشاره کرده ایم. در بسیاری از سمعک های این برند امکان اتصال به موبایل و دیگر لوازم صوتی و بلوتوث دار هم وجود دارد. در برخی از مدل ها این ارتباط به صورت مستقیم قابل انجام است. در برخی دیگر از این موارد هم با استفاده از لوازم جانبی می توان سمعک را به موبایل وصل کرد. اتصال به موبایل این امکان را به فرد می دهد که بتواند تغییراتی را در تنظیمات سمعک ایجاد کند. همچنین می توان تمام صدا هایی که در گوشی موبایل هستند را به صورت مستقیم در سمعک شنید. این قابلیت باعث بهتر شدن کیفیت زندگی افراد می شود. یک نکته مهم دیگر که در این زمینه وجود دارد این است که افراد می توانند مکالمات تلفنی خود را به طور مستقیم از طریق سمعک انجام دهند و تمرکز بالاتری بر روی مکالمات تلفن داشته باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *