سمعک استارکی + ویژگی های آن

ویژگی سمعک استارکی در نو آوری، طراحی و زیبایی است. انواع سمعک استارکی با توجه به فناوری به کار رفته در آن ها قیمت هایی متفاوت دارند. این سمعک ساخت کشور آمریکاست و ادعا می کند کیفیت شنیداری را بیش از هر سمعک دیگری بالا می برد. این برند آمریکایی برای اولین بار در سال 1971 تأسیس شد. نام موسس این شرکت بزرگ بیل آستین است. تنها در دو سال این شرکت توانست پیشرفت های زیادی داشته و به یکی از بهترین شرکت های تولید قالب سمعک تبدیل شود. این شرکت در سال 1993 توانست اولین سمعک داخل گوشی جهان را تولید کند. این موضوع باعث شد که این شرکت جایگاه بهتری پیدا کرده و همچنین در صنعت تولید سمعک هم تحولات زیادی حاصل شود. نام اولین سمعک داخل گوشی که این برند ساخت Tympanette بود.

همچنین این برند اولین سمعک نامرئی جهان را در سال 2010 به بازار ارائه کرد. این شرکت همیشه سعی دارد که کیفیت شنیداری افراد را تا حد ممکن ارتقاء بخشد و معتقد است که شنیدن بهتر زندگی را هم بهتر می کند. تخصص اصلی این شرکت و دلیل شهرت آن تولید سمعک های داخل گوشی و نامرئی است. استارکی در تولید این سمعک ها بسیار موفق بوده و مهارت بالایی دارد. برای اولین بار دو شرکت توانستند سمعک های مخصوص آیفون را تولید کنند که استارکی یکی از آنها بود. در این قسمت سعی کردیم به طور مختصر تاریخچه این برند را توضیح دهیم و برخی از ویژگی های این برند را بیان کردیم. در ادامه بیشتر به این ویژگی ها و همچنین مدل های مختلف این برند می پردازیم.

سمعک استارکی

 

برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید سمعک از مجموعه سمعک قلهک روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تکنولوژی و قابلیت های سمعک استارکی

برند استارکی سمعک های خود را با ویژگی های منحصر به فردی تولید می کند. هر مدل از این برند دارای ویژگی های مخصوص خود است. البته این مدل ها ویژگی های مشترک زیادی هم دارند که در این قسمت به آن ها می پردازیم. در قسمت های بعد سعی می کنیم ویژگی های هر مدل را به صورت جداگانه بیان کنیم. در برخی از مدل های این شرکت از سیستم Hearing Real استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود که فرد بتواند حتی در محیط های شلوغ هم صدا های گفتاری را شنیده و خیلی راحت بر روی آن تمرکز کند. در این شرکت کوچک ترین سمعک قابل شارژ ساخته می شود. در اکثر مدل های این برند امکان اتصال به گوشی و تنظیم سمعک از طریق آن وجود دارد. در این مدل ها می توان صدا های موبایل و دیگر لوازم جانبی را به سمعک فرستاد و فرد به طور مستقیم آن ها را در گوشی خود بشنود. بر روی برخی از سمعک های این برند سیستم مکان یابی فعال است. به گونه ای که سمعک در هر محیطی که قرار می گیرد تنظیمات مخصوص آن محل را انتخاب می کند. این برند در ساخت سمعک های نامرئی و داخل گوشی مهارت بالایی دارد. همچنین در طراحی و ظرافت بسیار پیشرو می باشد. در مدل هایی از این برند قابلیت کاهش سروصدا وجود دارد. در این موارد فرد صدای سروصدا را کمتر شنیده و می تواند بر روی گفتار تمرکز داشته باشد. در برخی از این مدل ها امکان کاهش و کنترل وزوز گوش وجود دارد.

مزایا و معایب سمعک استارکی

سمعک های استارکی دارای مزایای بسیاری هستند. این مزایا شامل تمام ویژگی هایی می شوند که در قسمت قبل و قسمت های بعد به آن پرداختیم. یکی از مزایای اصلی این برند ایجاد عالی ترین کیفیت صوتی و بالا بردن سطح کیفیت زندگی افراد است. این برند در تولید سمعک های نامرئی و داخل گوشی جزء بهترین هاست. طراحی مناسب و اندازه کوچک سمعک هم یکی دیگر از مزایای این سمعک است. استارکی همیشه سعی دارد از بهترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کند. همچنین همیشه به دنبال نوآوری و ارائه ایده های جدید می باشد. در بخش های بعد بیشتر درباره این سمعک ها توضیح می دهیم و اگر این مطلب را دنبال کنید بیشتر متوجه مزایای سمعک های این برند خواهید شد.

درباره معایب این سمعک ها باید بیان کنیم که مدل های جدید این برند در حالت ایده آلی قرار دارند. اما قطعاً در آینده همین برند سمعک هایی را با قابلیت های بهتری تولید می کند. بنابراین نمی توان گفت که سمعک یک برند در ایده آل ترین حد ممکن وجود دارد و دیگر نمی توان چیزی بهتر از آن را تولید کرد. برند های بزرگ همیشه از نظرات کاربران برای رفع معایب خود و ارتقاء پیدا کردن استفاده می کنند. اما می توان گفت اکثر افرادی که از محصولات جدید این برند استفاده می کنند از آن راضی هستند و شکایتی ندارند.

انواع مدل های سمعک استارکی

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم استارکی دارای مدل های مختلفی می باشد. هر مدل هم خود دارای دو یا چند نوع سمعک می باشد. هر کدام از این سمعک ها دارای ویژگی های خاص مربوط به خود می باشند. برای اینکه افراد بتوانند اطلاعات کامل تری را از این برند داشته باشند در این قسمت قصد داریم به گروه های مختلف این برند بپردازیم. در هر قسمت سعی می کنیم درباره ویژگی این گروه سمعک ها و مدل های مختلف آنها توضیحات لازم را قرار دهیم. اگر قصد خرید این سمعک ها را دارید ابتدا این قسمت را مطالعه کنید.

سمعک پیکاسو استارکی (Picasso)

پیکاسو یکی از گروه های خوب سمعک استارکی است. این مدل سمعک ها با کیفیت بالایی ساخته می شوند و تکنولوژی های خوبی در آن ها به کار می رود. در این سمعک ها از تکنولوژی Hearing Reality استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود فرد بتواند راحت تر بر روی گفتار تمرکز کند. در این سمعک ها پیشرفته ترین فن آوری های برند استارکی به کار رفته اند. به این گونه که این سمعک بهترین کیفیت صدایی را به بیمار می دهد. همچنین این امکان را به بیمار می دهد که سمعک متناسب با نیاز های او تنظیم شود.

یکی از ویژگی هایی که این مدل دارد این است که شرایط را برای افراد ایجاد می کند تا بتوانند موسیقی را با بهترین کیفیت بشنوند. بنابراین افرادی هم که کار موسیقی انجام می دهند برای بازدهی بهتر می توانند از سمعک پیکاسو استفاده کنند. هماهنگی و ارتباط دو گوشی سمعک های این مدل هم بسیار بالاست. در این محصولات دارکشنالیتی پیشرفته ای به کار رفته است. در این رده از سمعک های استارکی از سیستم WhistleFree برای حذف فیدبک استفاده شده است.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی این محصولات این است که افراد می توانند از گزینه فعال و غیر فعال کردن حذف وزوز گوش استفاده کنند. فرد می تواند صدا های مختلف از جمله موسیقی، مکالمه تلفنی و … را به صورت مستقیم در گوش خود داشته باشد. یک گزینه به نام تنزل فرکانسی در این سمعک وجود دارد که برای افرادی مناسب است که کمتر متوجه گفتار می شوند. برند استارکی در این مدل خود سعی کرده است بیشتر مشکلاتی که افراد کم شنوا با آنها مواجه هستند را رفع کند.

سمعک استارکی مدل پیکاسو

سمعک Livio Al استارکی

Livio Al یکی از بهترین محصولات برند استارکی است که در زمان رونمایی نظرات زیادی را به خود جلب کرد. برند استارکی ادعا دارد که این اولین سمعک در دنیا می باشد که علاوه بر ارائه یک کیفیت صدایی عالی دارای سیستم هوش مصنوعی است. این تکنولوژی کمک می کند که بتوانیم از طریق سمعک از سلامت بدن و مغز مطلع شویم. بنابراین می توان گفت که Livio Al یک محصول چند منظوره می باشد. ممکن است در آینده برند های دیگر هم از این تکنولوژی استفاده کنند اما اولین برندی که این تکنولوژی را ارائه داده برند استارکی می باشد.

در این سمعک از حسگر های یکپارچه استفاده شده است. در گذشته می دیدیم که برای بررسی وضعیت بدن از وسایلی در قسمت مچ دست استفاده شد. اما این اولین بار است که از طریق گوشی این کار انجام می شود. باید بیان کنیم که این کار برند استارکی بسیار هوشمندانه بوده است، زیرا برای بررسی وضعیت بدن انسان گوش یک عضو قابل اعتماد است.

می توان از این سمعک برای کم شنوایی های ملایم تا شدید استفاده کرد. همچنین می توان با استفاده از این سمعک وزوز گوش را کنترل کرد. سمعک Livio Al در دو مدل RIC و BTE تولید می شود. می توان با استفاده از اپلیکیشن این سمعک را به آیفون وصل کرد و صدا های داخل موبایل را در سمعک پخش کرد. البته باید بیان کنیم کاربرانی که موبایل اندروید دارند هم می توانند با استفاده از ریموت میکروفن به این سمعک ها وصل شوند و از امکانات گوشی بهتر استفاده کنند. افراد می توانند از قابلیت ترجمه این سمعک با استفاده از اپلیکیشن Thrive استفاده کنند. به این گونه که اپلیکیشن تنظیم شده و فرد با افراد خارجی صحبت می کند. این اپلیکیشن به صورت همزمان گفتار را برای بیمار ترجمه می کند. در این سمعک ها سیستم GPS به کار رفته است و از این طریق محیط های مختلف را در حافظه خود نگه می دارد. به این گونه که زمانی فرد وارد محل کار خود می شود سمعک به صورت خودکار تنظیم می شود.

سمعک استارکی مدل livio Al

سمعک Muse iQ استارکی

سمعک Muse iQ یکی از جدیدترین سمعک های برند استارکی است که در آن از فناوری 4 هسته ای استفاده شده است. این سمعک دارای دو مدار تراکمی است. در این سمعک از سیستم Audibility استفاده شده است که باعث بهینه سازی صدا شده و بهترین کیفیت صدایی را به بیمار می دهند. در این سمعک پردازشگر سینرژی و Acuity ترکیب شده اند. این سیستم باعث می شود که فرد صدا هایی همچون گفتار و موسیقی را با بهترین کیفیت دریافت کند. تکنولوژی های جدیدی که در این سمعک استفاده شده اند باعث شده اند که افراد با کم شنوایی های یک طرفه بهترین تجربه شنیداری را داشته باشند. این سمعک دارای سیستم وایرلس دو گوشی می باشد. به این ترتیب افراد می توانند مکالمات تلفنی و یا پخش موسیقی را در هر دو گوشی خود داشته باشند. سمعک استارکی Muse iQ دارای پنج سطح تکنولوژی است.

پنج سطح تکونولوژی سمعک های استارکی شامل موارد زیر می باشند:

  • 2400i (عالی)،
  • 2000i (پیشرفته)،
  • 1600i (استاندارد)،
  • 1200i (پایین)
  • 1000i (پایه)

این رده از سمعک های استارکی دارای مدل های مختلفی است. این مدل ها شامل مواردی همچون Muse mini BTE 312، Muse BTE 13، Muse Micro RIC 312t، Muse RIC 312t، سمعک نامرئی Muse ClC، سمعک MuseITC، سمعک Halo 2 و … می باشند.

سمعک ساندلنز (Sound Lens) استارکی

Sound Lens پیشرفته ترین و بهترین سمعک نامرئی موجود است. این سمعک را می توان بر اساس مجرای گوش بیمار قالب گیری و طراحی کرد. این سمعک در عمق مجرای گوش فرد قرار گرفته و بر این اساس جز او کسی نمی داند که سمعک دارد. ساندلنز استارکی یکی از بهترین و کوچک ترین سمعک های نامرئی در جهان است. این سمعک به دو شکل هوشمند و هوشمند وایرلس تولید می شود. در کنار سایز بسیار کوچک این سمعک کیفیت و تکنولوژی های فوق العاده ای به کار رفته است. بنابراین نباید فکر کنیم که سطح تکنولوژی سمعک به خاطر سایز کوچک آن افت کرده است. این سمعک دارای سیستم وایرلس است که با استفاده از آن می توان به تلفن همراه و حتی تلفن ثابت هم متصل شد و از طریق سمعک مکالمه تلفنی را برقرار کرد. این سمعک دارای سه سطح تکنولوژی عالی، پیشرفته و استاندارد است. سمعک نامرئی هوشمند وایرلس برند استارکی تنها با کیفیت عالی تولید می شود. اما مدل هوشمند این سمعک در هر سه سطحی که قبل تر بیان کردیم ارائه می شود.

سمعک Halo 2 استارکی

سمعک Halo 2 یکی از جدیدترین سمعک های شرکت استارکی است. در واقع این مدل جدیدترین سمعک وایرلس این برند است. این سمعک دارای یک پردازشگر سینرژی است. در این سمعک از میکروفن جهت دار استفاده شده است. همچنین دارای فناوری پیشرفته ای می باشد که باعث کاهش سر و صدا می شود. میکروفن جهت دار این سمعک باعث طبیعی تر شدن صدا می شود. همچنین باعث می شود که فرد به صورت طبیعی تر صدا ها را بشنود. این سمعک این امکانات را در محیط های شلوغ و پر سر و صدا به بیماران می دهد. در این سمعک امکان اتصال به گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد. با این امکان کار برای بیماران راحت تر می شود و می توانند از امکانات صوتی موبایل خود بهره‌ مند شوند. در واقع این سیستم باعث می شود که سمعک تبدیل به یک هدفون شود. این سمعک دارای سه سطح عالی، پیشرفته و استاندارد است. این موضوع باعث می شود که افراد بیشتری بتوانند از این سمعک ها استفاده کنند.

قیمت سمعک استارکی

قیمت خرید سمعک استارکی مقدار معینی ندارد. همان طور که در قسمت های قبل این مطلب اشاره کردیم این سمعک در سال های مختلف سمعک های متعددی را تولید کرده است. قطعاً این سمعک ها از همه جهات با هم تفاوت داشته و نمی توان قیمت دقیقی را برای همه آن ها در نظر گرفت. گران ترین سمعکی که در این برند ارائه می شود Muse IQ است. به دلیل تحریم ها و کم بودن این سمعک ها در کشورمان هزینه این سمعک ها برای ما بیشتر است. هر چه سطح تکنولوژی افزایش یابد هزینه این مدل سمعک ها هم افزایش می یابد. اما قیمت سمعک های استارکی حدودا از 6،000،000 تومان شروع می شود و در برخی مدل ها این قیمت به 19،000،000 تومان نیز می رسد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سمعک های استارکی از طریق دکمه تماس زیر با کلینیک قلهک در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *